2011. augusztus 3., szerda

Újra...

...itt. Bár nem voltam sehol.

A napjaim kicsit összefolynak. Hetente két napot tudok beazonosítani, a hétfőt és a csütörtököt, ekkor van angolom. De sokszor ezt a két napot is összekeverem... :D

Hétfőn unokahúgommal voltunk bevásárolni a suliba (igen, mááááár!), mert később nem lett volna rá idő, meg most együtt mentünk és kész. :)

Kedden Békéscsabán voltam vásárolni, vettem két felsőt, nem olyat amit akartam, mert ezek kicsit vékonyabbak, de pont jók, ilyenre (is) vágytam :) Szóval a Hétfői felsővel együtt, lett 3 szinte ugyan olyan, csak más színű felsőm. Nembaj, nekem így jó :D

Ma pedig M-mel töltöttem a napomat. 11-re mentem át Hódmezővásárhelyre, onnan Szegedre. Ott ebédeltünk, jól megvariálva, mert 3 étteremhez is elnavigált minket a GPS, de egyik sem tűnt elég jónak, így végül a plázában kötöttünk ki. :D Jóóól belaktunk, aztán sétáltunk még. Vettünk vízipipát, (vagyis M vette, de ha kifizetem a felét akkor közös lesz elvileg :)), hozzá szenet meg dohányt is, meg plusz 6 szipkát, ami nem passzol az eredetibe.... fail. Már a plázát elhagyva jutott eszembe (vagyis felhívott anya), hogy nem vettem kék szalvétát, ami egész Orosházán nincs, ami van az meg 1000 Ft, hát perszehogy! Szóval kerestünk boltot (M húga ajánlotta), és hűdemilyenjó üzlet volt, egy csomó minden volt ott, és aaaa, mindent megvettem volna legszívesebben. Végül vettünk anyának egy boszorkányt (nagy gyűjtő, azt hiszem ez a 67. vagy 68. :D) és nagyon örült neki, már rég vettünk újat, mert a környéken minden boltban ugyan azok vannak, és már mind megvan itthon. Ráadásul kinéztünk egy karácsonyi vagy szülinapi ajándékot is, (szintén boszi, csak 10 éves gyerek nagyságú kb :D), szóval szuper. :)
Voltunk még extraTESCO-ban Szeged-Rókuson, ez meg hatalmas volt, gondolom ezért is az extra szó előtte :D Megvolt az első vitánk is, a durci kb addig tartott amíg a pénztártól elértünk a kocsiig, túlélhető ^^
A vonat a szokásos, 2 óra múlva indult a következő. Így M hazahozott, amivel egy kis időt spóroltunk.
Nagyon jó nap volt, csak elfáradtam kicsit. Vagyis a térdem.

*nyafogós rész jön*

Holnap elintézem a háziorvosváltást, mert a gyerekorvos azt mondta hogy 19 éves kor felett már nem járhatok oda. Hüpp. Az első (haha ^^") pofon a Zélettől. :( Szóval holnap átiratkozom egy másikhoz, ami nem is rossz, mert a szomszédunkban lakik az asszisztens, így kicsit könnyebb ezazamaz. Ha ez megvan, akkor kérek is beutalót a térdsebészetre. Utálom leírni a szót is. Ez a szó egyenlő egy egész napnyi várakozással 50 emberrel együtt, egy nagyon kicsi helyen, melegben, és nyűgösen a fájdalomtól, valamint az igazságtalan betegbehívásról. :S Ja és persze a sokórás várakozás után kap az ember egy kezelési módot, amit már hónapok óta csinál. Hmmmm. Nembaj, elmegyünk, megnézetjük, felmérgeljük magunkat, beletörődünk, lenyugszunk. Azt hiszem ez a terv, csak tartani kéne magam hozzá. Ja, és persze azért remélem, hogy csak egy röntgen lesz, semmi újabb műtét. Nem hiányzik. HA meg pihentetni kell, hát azt nem fogom. Pihentetem egy hétig, és jobban fáj mint előtte. Épp akkor nem fáj, ha biciklizem. A séta az fáj. Na ezt rakják össze! ^^

*nyafogós rész vége*

További program: fürdés, jegelés, alvás. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése