2011. augusztus 31., szerda

Hát...

... megvolt a tegnap esti nyárzáró osztálybuli a Bűnbarlangban. Mit mondjak? Érdekes volt. Egyrészt nagyon nagyon nagyon sokat nevettem, másrészt meg voltak érdekes részek. A tűz körül sokat beszélgettünk, aránylag komolyabb témákról, és ez jó volt nagyon. :) Utána jött egy kis játék, és begörcsölt hátul a fejem a sok nevetéstől :D Utána jött az érdekes rész.

Azt hiszem aludtam körülbelül 2-3 órát, és 11-12 fele értem haza ma. ^^ Letusoltam, ettem, és lefeküdtem aludni, amiből nem lett sok, talán ha egy órát aludtam. Utána menni kellett a tanévnyitóra.

Igen, bejött amit sejtettem. Nagyon meleg, semmit sem látok, percenként ájuló emberek, mentőből ki be pakolgatott elsősök. De szerencsére csak szűk háromnegyed óra volt. Utána elmentünk fagyizni, és hazabattyogtam.

Új termet kaptunk idén. Ez több okból sem jó. Első, és legfontosabb, hogy messze leszünk a büfétől és az automatától, valamint lépcsőzni kell korán reggel. Másrészt az a terem még kisebb annál ami eddig volt, pedig azt se szerették a tanárok, mi igen, de most, hogy még szűkösebb lett a hely, nekünk se tetszik. Délután kettőig sütni fog be a nap 3 ablakon keresztül, az egyik legmelegebb terem. De legalább télen nem kell nagykabátban ülni, mint tavaly meg azelőtt meg azelőtt. Az eddigi termünket kifesttettük, volt a falon angol, spanyol, és magyar zászló is, valamint két pártválasztásos zászló, és az avatós zászlónk is, meg egy tábla. Ebben a teremben semmi sincs, teljesen fehér az egész, és a zászlókat is bele kéne verni a falba, ami nem nagyon tetszene a vezetőségnek. Teljesen elveszíti az otthonosságát az egész, de szerintem hamar lelakjuk majd. :D
DE annyi jó pont jár neki, hogy közel van a mosdó. Merthogy az eddigi termünk a földszinten volt, a mosdó mellet, ami nem volt nyitva (!!!), és a folyosón csak egy tanári vécé volt, meg még egy tanári a menzánál, amibe mindig besurrantunk, de az utóbbi évben azt is bezárták, AZAZ fel kellett menni az emeletre. -.- De most lesz vécénk, jupíííí :DDD

Holnap 8-kor kezdődik a suli. Én igazából már várom. Meg az őszt is, sárgulnak a levelek, és végre fel kell venni egy pulcsit reggel a biciklin, imádom. *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése