2011. augusztus 5., péntek

Kicsit...

... olyan "illatom" van, mint egy alkoholistának. Bár nem keveredik mással, csupán piaszag. Nem, nem ittam, csak svéd cseppel lett beborogatva a térdem. :D A szobában terjeng a hubertus-jager-kalinka szamovár illategyveleg :D

Egyébként semmi extra nem történik velem még mindig. Ma anyáék hozattak 6 asztalt és 12 padot a holnapi unokatestvér találkozóra, valamin délután felállítottunk két sörsátrat is. A konyhában két óriási lavórban csak hal van, amiből halászlé lesz hatalmas bográcsban... a benti hűtőben több kiló pácolt husi várja a holnapi grillezést. A süti elkészült, holnap megyünk érte, valamint a salikat is holnap rakom össze. Ja, és kint van 3 hűtő, ami vele van piával. És ez csak a a mi cuccunk. Jön még 50 ember, azaz az étel-ital mennyiség hatványozottan fog nőni holnap délutánig. Kíváncsi leszek hova rakjuk majd.

Legutóbb 2 éve tartottuk mi a találkozót, és utána még 1 hét múlva is találtunk valami maradékot valamelyik hűtőben. Már előre becsömörlöttem az egésztől. Aki meglátogat a következő hét folyamán, ingyen kóstolót kap mindenből :D

A jövőhetem elég sűrű. Ha sikerül, akkor hétfőn térdsebészet, onnan angol. Csütörtökön szintén angol, utána - ha jól emlékszem - Szeged, ahol megnézünk egy színházi darabot, vagyis annak az utolsó főpróbáját. Ha jól emlékszem. :) De majd utólag leírom mi is volt pontosan, mindenesetre várom. Ez egész későn fog véget érni, és nem lesz már vonatom valószínűleg, így vagy hazahoz M, vagy ott alszom náluk, ez szintén képlékeny még.

Vasárnaptól pedig 1 hétig nem leszek itthon, kirándulni megyek M-mel és családjával, Erdély környékére. Már várom.
Ha innen hazaérek azt hiszem a családdal is kimegyünk még a nyaralónkba, de azért ne szaladjunk ennyire előre :)

Más: a napokban befejeztem az Everwood 4. azaz utolsó évadját is, valamint megnéztem a Binchou-tan 12 részes animét is, ami szerintem 4-5 éves gyerekeknek készült. De azért aranyos volt, meg 12x 10 perc az nem sok :D Most azon gondolkozom, mit kéne nézni :/ Ráadásul a következő 2-3 estén nem lesz MSN-partnerem sem, már látom magam előtt a halálra unós arcomat. :/ Na de majdcsak lesz valahogy :)

Üdvözletem. :)

U.I.: Jaaaaaaa, juteszembe, észrevettem, hogy lett egy újabb követőm, szia Erika :) Azt hiszem még nem ismerjük egymást, de ami késik, nem múlik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése