2011. augusztus 7., vasárnap

Ééééééés...

... elment az összes vendég :D

Kicsit késve érkezett mindenki, már gyártottuk az elméleteket, hogy ki miért nem jön, vagy hogy mindenki elfelejtette az egészet, mi pedig 50 főre megterítve várjuk őket. :) De megjöttek, Először 5-en, utána elveszítettem a fonalat, volt hogy egyszerre 4 kocsi állt meg az utcán. Tele volt parkolva az egész utca (Van ilyen kifejezés? Ha nincs, akkor most megalkottam ^^), valahogy így, valamint a mellettünk lévő utcában is hasonlóan sok autó :D Aki szemfüles találhat köztük egy egészen jófélét is ^^"

Szóval megérkezett mindenki, elkezdtem számolni, és negyven felett elveszítettem a fonalat, vagyis nem tudtam, hogy pontosan hány ember is van bent a házban. Mindegy, a lényeg, hogy elég sokan voltunk. Sokan ettek halászlevet (én nem, mert nem szeretem). Később pedig jött a grillezés, rengeteg husi volt, hozott majdnem mindenki. Már sötét volt, mikor az utolsó szeleteket forgattam.

Ezen kívül volt nagyon sok süti. Az egyik néni, sütött egy majd 200 szeletes tortát. Hatalmas volt, majd rakok fel képet is róla utólag, még ebbe a posztba, meg lehet lesni. Anyával ketten vittük be a házba, jó nehéz is volt ^^.
Íme: ->
(egyébként mi zs-vel írjuk a nevünket, a régebbi generációkban még s-volt, de akad egy-kettő ma is :))

Kicsit elment a kedvem mindentől, amikor 3 gyerkőc akaszkodott rm, és erőszakosan rángattak mindenfelé, hogy most velük játszak. Eleinte aranyos voltam és kitaláltam egy csomó mindent, de a végén m,ár csak abból állt az egész, hogy húztak, de maguk se tudták hova. Ilyenkor menekültem ki anyához, és kértem munkát. Ez volt a grillezés. Sötétedésig ott bujdostam, majd mikor elfogyott a husi, hosszas telefonálásba kezdtem. Majd miután már nem telefonáltam, úgy tettem mintha, közben beszélgettem a közelebbi rokonokkal. Végül bemerészkedtem a tömegbe, és persze rögtön letámadtak a gyerkőcök. Azt hittem sikerült megértetni velük, hogy nem lóghatnak egész nap a nyakamon, és szeretnék beszélgetni a többiekkel. De nem. Így rákényszerültem egy borosüvegre. :D Ez már nyomós ok volt, hogy ne zargassanak, hiszen nem csak beszélgetek, de még iszok is, háhááá. Innentől jól ment minden. Anya ötpercenként rám szólt, hogy ne igyak, és követelte az Ő adagját, amiért mindig elfelejtett visszajönni, így az én részem lett :$. Vicces volt. És el is fogyott mind.

Aztán egyszer csak elkezdtek hazamenni a vendégek, és már csak páran voltunk, pakoltunk, meg pihiztünk a padokon, majdnem elaludtunk. Most pedig bejöttem összerámolni a szobámban, mert egy csatatér, a gyerkőcök szétpakoltak mindent, de próbáltak rendet tenni, ezt értékelem. :D

Most szólt apa, hogy mehetek tusolni. Nem is húzom tovább a szót. Szép estét, én pedig aludjak jól. :D Pápá :)

2 megjegyzés:

  1. hát ezeken a családi találkozóitokon mindig lesokkolódom. nagyondurva. :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, az. :D Én először a tudattól, hogy 50 ember jön hozzánk, utána az asztalokat látva, majd akkor, amikor megállás nélkül nyitódik az ajtó, és tolonganak be az emberek. :D

    VálaszTörlés