2011. augusztus 12., péntek

Mindjárt...

... elalszom :D

Tegnap délelőtt felugrottam a városba egy-két dologért, majd délután angoloztam, hazaértem, és rohanva készültem el a színházhoz. Ennek köszönhetően szinte minden lehetséges cuccomat itthon hagytam: kabát, pulcsi, fogkefe, plüssmaci (nemnevet!!! :D), ajándék, térdkenőcs.... Nem voltam ideges, áhh. Sebaj, átértem Hódmezővásárhelyre du. hétre, és már vártak M-ék, M, a húga és a barátja :) A kocsiban gyors cipőt cseréltem Szegeden, mert hát tűsarkúban fel és leszállni a vonatra macerás. Szinte láttam magam előtt, ahogy beleakad a sarkam a lépcső apró réseibe :D

Kicsit sétáltunk a belvárosban, fagyiztunk, vettünk kiszmackót, meg inni, meg mentost, aztán mentünk a Dóm térre, megkaptuk a jegyeket és bementünk. Londonban ültünk a 3. sorban, szóval a színpad előtt, mert London az első szektorok között volt ^^. Még sosem voltam szabadtéri színházban, de most azt hiszem elindultam a rászokás útján. Persze győzni kell anyagilag, mert biztos elég drágák a jegyek.

A Valahol Európában főpróbáját néztük meg. Igazából nem is lehetett észrevenni, hogy főpróba, nem volt semmi közbeszólás, egyedül annyit mondott a rendező a színdarab elején, hogy a második felvonás második felének nincsenek megtervezve a fényei, így csak simán meg lesz világítva a színpad. Hát én ebből nem vettem észre semmit, teljesen jó volt minden. Az első felvonás után elpusztítottuk a kiszmackókat, majd éhen haltam. :D Ez volt körülbelül fél 11 fele, azt hiszem. Ha nem volt megvilágítva a színpad lehetett látni a csillagokat. Nagyon jó volt, csak kicsit hideg. De M, kölcsönadta a kabátját, meg volt pokrócunk is, szóval jó volt :)

Nem tudom pontosan hány órakor lett vége az előadásnak, de elég későn, az biztos. A hazaút is jó volt, csak mindenki fáradt volt. M látott hullócsillagot, én sajna lemaradtam róla, vagy a fáradtság, vagy amiatt, hogy már kivettem a lencsém és szemüveg volt rajtam, amiben nemigen látok, vagy csak mert nem is néztem arra. :D A Hold nagyon fényes volt, volt egy szakasz, ahol lámpa nélkül autókáztunk, vagyis gurultunk, mert a kocsi is leállt, persze csak rövid ideig, hogy gyönyörködjünk a holdfényben. Nagyon szép volt *.* 1 fele érhettünk haza, de nem aludtunk el túl hamar, legalábbis én nem, túl sok volt az inger, példának okáért, reggel 6-ig ment a laptopon az Everwood, meg hasonlók :D

7-kor kikeltünk az ágyból, mert még reggeliztünk, és M fél 9-re ment egy partneréhez, mialatt én a kocsiban alukáltam, olyan 1 órát. Aztán bementünk Vásárhelyre az irodába, ahol hallgattam a titkárnők trécselését, míg M intézte az ügyeit, majd elmentünk ebédelni, tök finomat, csak kár, hogy megint feldagadt a szám, és csípte minden nyavaja. Ki kéne deríteni most már nagyon, hogy mi okozza, mert kezdek bepipulni. Mindegy.

M hazahozott, azóta itthon szenvedek. Mindjárt leesik a fejem. Ezt a bejegyzést is jó pár perce írom már, bekezdésenként lerakom a fejem az asztalra pihentetni. :D

A holnapi napom pakolással fog telni, vagyis inkább taktikázással, hogy hogy tudnék minél több cuccot, minél kisebb táskába bepakolni egy hétre :D Nagy harc lesz :D

Hjajj, asszem lencse ki, és Csicsi menni ágyba szundi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése