2012. június 27., szerda

Úszni...

... voltam, végre! :)

Tavaly nyáron is eljártam Gyopárosfürdőre reggelenként. 5-kor keltem, és 5:45-kor már tekertem is kifele a városból. :) De sajna körülbelül 10 alkalom után már úgy fájt a térdem, hogy mentem vissza a térdsebészetre, ahol eltiltottak a mellúszástól. Mindegy. Nekem kell úsznom, majd jobban nyomom a hátúszást, úgyis az a kedvencem. :)

Szóval ma reggelre is beterveztem. 5-kor csörgött a telefonom, de olyan hideg volt reggel (10 fok, de az hűvös, pláne, hogy az úszómedence sincs 28 fokosra felmelegítve hajnalban), hogy visszaaludtam. De délután elmentem, ráadásul jobban is jártam, mert egyrészt melegebb volt, másrészt a reggeli 600Ft-os uszodajegy helyett, 17:00 után, diákkedvezménnyel, orosházi kártyával, csupán 350 volt a beugró. És még azért is jó, mert reggel csak 6-tól 8-ig lehet uszodajeggyel úszni, délután pedig 17:00-től, általában 20:00-ig, de már fél 8-kor megszólal a katonai takarodó zene, ami jelzi, hogy "Szedelőzködjetek haza". Persze délután is van uszodajegy, de az megint csak 7-től 9-ig, ami 2 óra, beleértve az öltözködést. TEHÁT, 5-re kell menni és kész! :D

2000 métert úsztam, ami kimondva talán sok, de ha belegondolok, ez kevesebb táv mint a sulihoz vezető út, akkor kevés. Pedig tök sokáig tart ám. Ráadásul folyton magam elé képzelem, hogy az utak helyett víz van, és úszok, és akkor is rövidebbnek tűnik az a 2km, mint a medencében. Tuti csal valaki! :D:D:D

Uszi után ettem palacsintát, meg fagyit, és tekertem haza. Már ment le a nap. :)

Kellene egy úszószemüveg, mert alapvetően szeretem kinyitni a szemem a víz alatt (habár nem nagyon úszok fejjel a víz alatt), viszont főleg hátúszáskor, a szemembe csapódik a víz, és a kontaktlencsém kegyetlenül elmozdul. Nem tudom más hogyan tudja lencsével kinyitni a szemét a víz alatt, nekem pár csepptől is behomályosul az egész. Na mindegy.
Úszószemüveg-tesztelő anyukák szerint hihetetlen, de a TESCO-s szemüveg tényleg nem engedi be a vizet a szemhez. Bepróbálkozom vele, ha arra járok. :)

Szóval tekertem ma 11 km-t és úsztam 2 km-t, ez elég is egyszerre, bár kimondottan nem volt megterhelő egyik sem, szinte minden nap tekerek ennyit...

Lassan lefekszem, és jöhet az esti film. Már csak meg kell várnom, hogy vége legyen a focimeccsnek, mert addig esélytelen, hogy halljak valamit a filmből... ^^"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése