2012. június 28., csütörtök

Tegnap...

... este megnéztem az Aranyhajat.

Igazából már régebben megvan a mese, de féltem megnézni. Nem akartam nyávogós kislányt hallgatni 90 percen keresztül. (Előzetest, és leírást nem néztem/olvastam)

De tegnap este csak megnéztem, és baromira tetszett. :D Maga a sztori is kicsit más, de csak egy kicsit extra, viszont ami megfogott, az a rajzolás. Egyfolytában Aranyhaj haját néztem, nagyon jól meg lett csinálva!! :D Egyszerre tűnt igazi hajnak, de néha, mintha a ruhája része lett volna. Tényleg tetszett. :) Meg az arca se volt az az animációs lány-arc, hanem egészen normálisra sikeredett, eltekintve a hatalmas zöld szemektől... :D

A kaméleont pedig imádtam, már a neve miatt is: Pascal. :D Hajnali egykor hangosan felröhögtem, amikor bedugta a nyelvét Flynn Rider fülébe. :D A serpenyő szerepe különösen tetszett! Az egész mese nagyon jóóóó!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése