2012. június 28., csütörtök

Elfáradtam...

... ma 2500 m-t úsztam, ami 500-zal több mint tegnap. Alakul a molekula. :)

A rajtkőnél, épp egy fordulásomat megszakítva leszólított egy srác. Körülbelül 25 évesnek néztem. Kérdezte, hogy hol tartok, mert hogy már akkor is úsztam amikor ő jött, és azóta meg se álltam. :) Aztán mondta, hogy menjek Balaton átúszásra egy hét múlva. Mondom persze. Megkérdeztem, hogy az mekkora táv. Hát 2x annyi, amennyibe ma kipurcantam kicsit. :D Aztán megbeszéltük, hogy az öbölátúszást választanánk, az "csak" 3600m azt hiszem... :D Ezek után bemutatkozott, Zolinak hívják (Nemnevet!:D), a tesója pedig szintén Csilla, mint én, hurrá. ^^ Ezek után csak akkor beszéltünk, amikor észrevette, hogy birizgálom a tenyerem, ugyanis akkorát estem a mosdóból kifele jövet, hogy csak na. És lehorzsoltam a tenyerem kicsit... xD Zoli vagy 3x jobbulást kívánt, és folyton ismételgette a nevem (Akkor nem is tartalak fel Csilla. Jobbulást Csilla. Szia Csilla.). No comment. :D Megtudtam még ezen felül, hogy fél 8-ra megy masszőrhöz, idén először, valamint nézi a focit. 


A másik ember akivel társalogtam - bár ez inkább egyirányú volt -, az egy 66 éves bácsi, akiről kiderült, hogy dolgozott apa testvérével, és annak a felesége pedig a titkárnője volt. Valamint folyton ismételgette, hogy milyen ügyesen úszok, meg hogy milyen fiatal és szép vagyok. Eközben egy fiatal nővel egyfolytában összemosolyogtunk (merthogy őt is boldogította a bácsi). Ráadásul megkért, hogy ússzak lassabban, mert nem bírja a tempót... Lassítottam 25 méter erejéig, aztán megbeszéltük, hogy haladhatok a saját tempómban, köszi. :D Végül 800m-t úszott a bácsi, és kiment a medencéből, aminek kicsit örültem, mert nem kellett minden fordulókor kiabálnia utánam. :D De aranyos volt azért, na. :)


Hát ennyi élményt szedtem össze ma a strandon. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése