2012. június 1., péntek

Istenem...

...Istenem.

Most majdnem szívrohamot kaptam. Ma reggelre begyulladt a kutyusunk (alias Bugyuka) egyik füle. Anya pedig Pestre készült, nagy utazás neki ez most, így hát a szokásosnál is kapkodósabban-idegesebben kelt fel, készülődött. Anya Bugyuka fő elkényeztetője - a család többi tagja mellett -, és nem akarta itthon hagyni betegen. Szó mi szó, beadott neki egy cataflam-ot.... (egy cataflamot b*meg?!?!?!?!?!), amitől még én is szédelgek, nemhogy egy 10 kilós kutya. Eldobom az agyam!

Délelőtt felhívtam az állatorvost, hogy el tud-e jönni megnézni a kutyát. (Először félretárcsáztam és egy pécsi nagymama vette fel. :D) Az állatorvos Németországban van épp ( = emlegetni fogom a telefonszámla láttán), de holnap eljön reggel, és kitakarítja a fülét, meg ad neki gyógyszert.

Ezután kezdtünk utánaolvasni a cataflam kutyára való hatására. Egy szó: MÉREG....(Már negyed tabletta is!!) *kiborulás* Hívtam az orvost megint (számla letojva), aki először megállapította, hogy "Akkor már nem fáj a füle gondolom... és ki van ütve..." Mondom jah. ( :'( ) Azt mondta, hogy nem lesz baja Bugyunak, persze rákontráztam, hogy "De csak 10 kiló kb, és olyan picike a fajtájához képest"... Azt mondta, hogy higgyem el, nem lesz baja, és ha nagyon fáj neki 5-6 óra múlva adjunk neki egy fél algopirynt is. Na persze, miután majdnem meg lett mérgezve...

Közben persze folyamatosan hívogattuk anyát, ezzel kb 50%-kal lerontva az egész hétvégéjét. :/ Pedig amúgy 4* hotelben tölt 2 estét, meg hajókiránduláson vesz rész, és a vacsora is hajón lesz. Csapatépíteni így könnyű :P :)

Na mindegy... szóval kicsit kiakadtam. Kicsit olyan érzés, mintha lefutottam volna egy coopert sírva, és most csak úgy lennék. :/ Megyek vissza bioszt tanulni, csak ezt muszáj volt leírnom, mert Miki elnökségin van, és neki most nem tudom elmondani, valakinek pedig el kellett.

Így mosolyog a Szentem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése