2012. június 4., hétfő

Püff...

... hát, a mai városlátogatás egyetlen pozitívuma, hogy kerestem 1000 Ft-ot.

Ezen kívül, bementem a dm-be, mert most 100 pontért lehet kapni egy kis hűtőtáskát, ami nekem pont jól jött volna (a benne lévő ajándékokkal és kuponokkal együtt), mert ha pl Mikihez megyek, vagy megyünk valamerre kirándulni, épp beleférne fél liter víz, plusz szendvics vagy valami, vagy ha Mikinek viszek vacsit/sütit/stb, akkor a táskában kibírta volna az utat. De sajnos már elfogyott, pedig 1-jén indult az akció...

Hazafelé pedig bementem egy ingyenes látásvizsgálatra. A főutcán állítottak fel egy kamiont, és ott végezték el. Hát, az eredmények szerint, KONTAKTLENCSÉVEL a jobb szemem 120%-osan működik, a bal pedig mindössze 20%-osan... Igen, nem írtam el, és mindez ráadásul úgy, hogy bent van a kontaktlencsém. Nem tudom milyen eredményt adna, ha nem lenne bent... :( ...Ja, igen, mivel a rossz szememmel a legnagyobb számot is elég homályosan láttam (mint mindig), a doki megkért, hogy vegyem ki a fejem a gép elől, had nézze meg, biztos bent van-e a lencsém. Biztos. Basszus. :/

Azt mondta a vizsgálatot végző emberke, hogy kiskoromban lett elcs**ve, így szó szerint ezt mondta. És igen, már több orvos is mondta, hogy kiskoromban észre kellett volna vegyék, hogy az egyik szememet nem használom, és kaptam volna egy mesefigurás matricát a jó szememre, ezzel kényszerítve a rosszat, hogy nézzek vele. Én is tehetek róla, ugyanis már általános alsó tagozatban kaptam szemüveget, de mivel fájt tőle a fejem, nem hordtam. Persze a szemészetre nem mentünk vissza, hogy kicseréljék gyengébbre. Szemüveget pedig 14-15 évesen kezdtem el hordani, amikor felmentem gimibe.

Valamint, megtudtam ma, hogyha az újszülöttek szemét nem takarják le, amíg inkubátorban vannak, az ő szemük is károsodik (valami kiéget valamit, de ezt nem fejtette ki részletesebben az orvos). Ez, még 30 éve nem történt meg, az ő szeme is emiatt rossz, de most már letakarják. Elvileg. Én sosem láttam, hogy az inkubátorban le lenne takarva az újszülött szeme, de ki tudja. Lehet, hogy már magát az inkubátort is továbbfejlesztették.

Lényeg mi lényeg, a szemem elég rossz, VISZONT az agyam már alkalmazkodott hozzá olyannyira, hogy olyan feladatokat is meg tudtam oldani a látásvizsgálat alatt, amit elvileg nem tudnék. Persze ez csak egy pillanatig boldogított. Amúgy meg, mint már sokszor elmondtam, a szemészeti vizsgálatok folyton lehangolnak. Nem is értem miért mentem be. Kíváncsiságból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése