2012. június 28., csütörtök

Hey...

... baby... :D

Az van, hogy tegnap, amikor bicósztam ki Gyopi fele, egy szemből jövő autó rámpittyegtette a riasztóját. Megmosolyogtam. Biztos tetszett neki, hogy a fürdőrucim kilátszódik a felsőm alól...

Ma meg... Felmentem a városba nacit venni, sétálok a járdán, jön szembe egy hapsi, és rám nyávog. Értitek? Konkrétan rám nyávogott, így: "Miaú", azzal a fura hangsúllyal, amit le se tudok írni, de ilyen csábító/kéjenc jellegű volt... :D Nem is tudtam rá mit reagálni, mentem tovább, és azt gondoltam magamban: "Te jó ég!"+pokerface.
Egyébként, egy sima, mindenféle minta nélküli fekete felső volt rajtam, semmi kivágás, még a hasam se látszódott ki, tehát 100%-os itthoni viselet, plusz egy rövid naci, ami se nem tapad, se nem túl rövid. Tehát semmi extra nem volt. Ráadásul a hajam is úgy nézett ki, ahogy tegnap este kijöttem vizes fejjel a fürdőszobából, és megszáradt magától. :D

Félreértés ne essék, természetesen kaptam egy adag önbizalmat, bár ez az utóbbi - nyávogós - dolog már kicsit furcsa volt azért... xD

2 megjegyzés: