2011. szeptember 12., hétfő

Nem...

... volt jó napom ma. Legalábbis így a végére eléggé elszontyolodtam.

A napom valamikor hajnali 3 fele kezdődött, amikor egy szúnyog kezdett zizegni a fejemnél. Nagyon fáradt voltam, így magamra húztam a takarót, hogy ne zavarjon, és aludtam tovább. Vakarózásra keltem fel, megcsípte mindkét lapockámat. -.- Felkeltem, bekentem, visszafeküdtem.

A következő állomás reggel fél hét volt, amikor a karomat is megcsípte 2 helyen a kis piszok. -.- Felkeltem, bekentem, visszafeküdtem. Ezek után, 7-kor csengetett a szomszéd (!?!??!). Kikeltem az ágyból, és kibattyogtam pizsiben, apát kereste, holnap jön, megkérdezte felébresztett-e, udvariasan azt mondtam hogy, hááát, már épp felkeltem. (perszehogyfelébresztettél!!!) Befelé tartva eszembe jutott, hogy tegnap teljesen lapos volt a biciklim, így ma még pumpálni is kell. Be se mentem, pizsiben is jó lesz az. Majd végeztem, de délutánra megint lapos lett. Ha nem a hátsó kerék lett volna, meg is csináltam volna, de túl macerás, ráadásul közbe is jöttek a dolgok, így hanyagoltam.

A suliban 3 irodalom órával kezdtünk, aztán volt egy matek, amin dolgozatot írtunk, az eredményeket megnézve úgy láttam, hogy hibátlan lett, de majd kiderül. Matek után volt egy töri (ez már a 4. óra V.I.-vel ma) és egy tesi. Egész héten nem lesz a spanyol tanár, így a heti 6 spanyol óránk V.I. kezébe került, úgy néz ki, így lassan elérjük a heti 20 órát V.I.-vel...

Holnap a spanyol órák miatt, csak 9:15-re kell bemennem, ami azért is jó, mert ma este már nincs kedvem törire tanulni, majd holnap reggel.

Hazaértem, és kiderült, hogy ma még lesz angolom is, ráadásul egy órával hamarabb, így átöltöztem, és mentem is tovább. Angol után pici  naptárat kerestem, de 3 boltból 1 zárva volt, kettőben pedig nem volt. Pedig kéne, mert össze vissza vannak felírva a dolgozatok, és itthon hiába írom be a naptáramba, valami mindig kimarad.

Hazaértem, és ebédeltem (6 után kb...), aztán csináltam egy kis házit, és leültem gépezni. Bár ne tettem volna. Az egerem nem jó. Nagyon nem jó. Lehetetlen használni. Ha megnyitok valamit, 2x vagy 3x nyitja meg. A startmenüre nem lehet rámenni mert felnyitja-lenyitja fél mp alatt. A tálcáról se lehet felnyitni semmit mert ugyan ez történik. Emiatt lefagy mindenem. Az ablakokat nem lehet elhúzni semerre, mert dupla kattintásnak veszi a szimpla kattintásomat, és felnagyítja, agy lekicsinyíti az ablakot. MSN-en egy csoportot se tudtam lenyitni, mert bejött a szerkesztés, ami csak dupla kattintásra jönne be eredetileg. Épp emiatt, nem tudtam tesómra ráírni, hogy mit csináljak most. Itt elszakadt egy cérnaszál, mint egy óvodás, elkezdtem sírni, hogy elegem van, kihúztam az egeret és finoman arrébb tettem. (...) Betettem egy másikat, az se jó. Most egy 3. van bent, ami azért lett lecserélve, mert nem mindig kattint. Szuper... de még így is jobb, nem fagyok le minden kattintásnál...

Ja, és mindeközben képet akartam tenni a gépre a telefonomról (természetesen azért, mert 2 osztálytársam is tőlem kéri a jegyzeteimet), csakhogy újra lett rakva és telepíteni kellett a telefont. Ehhez van CD-m, berakom, telepít, kész. Hát.... persze, hogy a régi telefonomat telepítettem. ................... Nembaj, valahogy mégis jó, oké.

Hát, körülbelül így ment tönkre a mai napom, pedig a suli nem is volt vészes.

Holnap megyek szülőire, anyával, vagy ha nem ér rá, anya nélkül. Elvileg kiválasztjuk a szalagavatós-ballagós ruhát. Érdekes lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése