2011. szeptember 8., csütörtök

Ma...

... délután meghalt a gépem, de tesóm már újra is rakta az egészet, ráfért már amúgy is.

Gyors helyzetjelentés:
- írtam esszét holnapra
- tanultam bioszt holnapra
- a nyakam egy kicsivel jobb, de nem tudok jobbra fordulni teljesen, vagy csak nagyon óvatosan, és az meg hülyén néz ki :D
- a délutáni angolom elmaradt (legalább tudtam tanulni), és majd vasárnap délelőtt kell menjek, ami jó, mert délelőtt sokkal jobban szeretek tanulni :)
- még mindig uncsi az órarendem
- holnap beviszem a régi pénzekből álló "gyűjteményem" angolra, mert érdekli az ofőt
- lesz biosz emelt fakt :]]
- holnap végre találkozunk Mikivel :))
- nyílt egy asszem Nyugalomsziget nevű hely a városban, teázó-kávézó, és van vízipipa is; egy szabad hétvégén elnézünk a csajokkal, biztos van sokféle gyógytea :)
- Fura, hogyha így listázva írom a bejegyzést, sokkal több minden eszembe jut, viszont az is igaz, hogy sok a lényegtelen töltelékinfó.
- Nem tudom hol vannak a környéken birkák, de most is hallom őket. Jó elképzelni egy nyugalmasabb világot odakintre. De ha kinézek, egy betonház van előttünk. De egyszer tuti mező lesz bárányokkal :)
- Szeretnék venni egy mellényt, vékonyabbat, és teljesen egyszerűt, nem kell se zseb se semmi, csak egy olyan mellény kell, amit felvehetek hosszú ujjú felsőkre, melegen tart, és nem pufis, mert az kényelmetlen biciklin.
- Utálok floorballozni. Egyszerűen utálok. Régebben még szaladgáltam a labda után, de most nem. Nem is játszom jól. Tényleg nem. És bal kézzel tudok csak játszani, nem tudom miért, ami mondjuk nem baj, de fura. Ma meg azt mondta Z, hogy álljak a másik csapatba, mert úgyse csinálok soha semmit. Hát kössz b***, nem én tehetek róla, hogy nem akarok játszani, de muszáj, mert nincs más lehetőség, és arról sem, hogy minden mozdulatban kiszakad egy nyakizmom, és arról sem, hogy béna vagyok. Nem mentem másik csapatba, Z meg kapja be a hátam közepét. Bunkó. -.- Óra végén a tesitanár megkérdezte, hogy mi a bajom, mert sosem látott még szomorúnak. (Tuti valami szaftos szerelmi dologra számított, de) azt mondtam, hogy fáj a nyakam. Egyébként meg tele volt a tarisznyám a nappal. (Z-vel)

Hát azt hiszem ennyi, tőmondatokban. A legközelebbi poszt értékelhetőbb lesz, remélem. ^^"

2 megjegyzés: