2011. szeptember 1., csütörtök

Elfoglaltuk...

... az új termünket. Nem vészes egyébként, csak nagyon meleg :/ Pedig ma csak délig voltunk.

Volt kemény 4 osztályfőnöki óránk, kaptunk órarendet is, ami katasztrófa. Csak egy pici részlet: hétfő: töri, töri, magyar .... kedd: magyar, magyar, töri... Ugyan az a magyar és töri tanárunk. VI, akitől rettegek, vagyis nem tőle, hanem az érettségitől, amit nála írok. Hjajj, nembaj, menni fog ez ^^

Egyébként tényleg nem volt ma semmi extra.

Ja, a sulinak új neve lett. A normális, egyszerű és érthető Táncsics Mihály Gimnázium és Szakközépiskola most már Táncsics Mihály Közoktatási Intézmény és Tehetségközpont. Hát nem tudom, nekem annyira de annyira idegen ez a név. Nem is hangzik sulinak, mintha valami nyári foglalkoztatós valami lenne, vagy valami kórházban működő terápiás központ. Ha ráírom a felvételis jelentkezőlapra, el se hiszik, hogy gimiből jöttem... Mindegy.

Még egy érdekes infó: A Szegedi Tudományegyetem (SZTE) első rezidens központja lettünk. Majd kiderül, hogy sül ez el.

Teljesen összecsapott lett ez a bejegyzés, fáradt vagyok, kiszáradt a szemem, és 2 napja görcsöl az oldalam. Asszem megyek aludni.

4 megjegyzés:

  1. aucs, tényleg elég kedves órarend. :S
    (mondjuk az én hétfőm úgy kezdődik, hogy 8-9.00 leíró hangtan szeminárium, 9-10.00 antikvitás, 10-12.00 irodalomtudományi proszeminárium... az is olyan kedvesnek tűnik, bele a lecsóba :D)

    VálaszTörlés
  2. Háááát, maradjunk annyiban, hogy azt se tudom mit takarnak ezek a tantárgyak, de egyik sem hangzik jól xD

    VálaszTörlés
  3. megnyugtat, hogy én se tudom? :DD na jó, az antikvitásra van egy 99%-os tippem, de a másik kettő... hát, max. annyi, hogy az egyik nyelvtanos, a másik irodalmas... :D

    VálaszTörlés
  4. Akkor no problem, majd kiderül :D

    VálaszTörlés