2011. szeptember 7., szerda

Hmhm...

... telnek a napjaim rendesen :)

A suliban nincs semmi extra, jövő héten már matekból és angolból is lesz dolgozat, pénteken pedig bioszból felelés. ^^
Egyébként rájöttem mi az egyik legrosszabb dolog most: az órarendem szinte minden nap ugyan az. Ugyan azok az órák ismétlődnek, van hogy egymás után két nap csak egy tantárgy különbséggel. És ez unalmas! De tényleg. Be is másolom az órarendem, csak hogy lássátok :D Annyit kell tudni, hogy az irodalom, töri, nyelvtan és filozófia órák tetszés szerint cserélődnek, mert ugye V.I., de ennyi. A színével ne törődjetek, ez ilyen szivárványos, hogy izgalmasabb legyen :D (egyébként fekete-fehérben van kinyomtatva :D)
H
K
Sz
Cs
P

Töri / -

Spanyol

Irodalom
Töri
Angol
Spanyol
Biosz
Irodalom
Irodalom
Spanyol
Tesi
Nyelvtan
Töri
Matek
Spanyol
Angol
Matek
Matek
Spanyol
Filozófia
Média
Irodalom
Spanyol
Biosz
Töri
Rajz
Angol
Tesi

Matek
Irodalom
Ofői


Két fotóm lett kiállítva a Kultúrerdő kiállításon. Hát, örülök nagyon. :D Már megnézte az egész family, tök jó ^^. Jó, persze hozzá kell tenni, hogy a kiállítók között van több hivatásos fotós, és hobbi fotós is, de ahogy néztem, nem hétköznapi géppel. Én meg kattintgatok a kis digitálisommal, de hát na. :D Egyébként, azt hiszem megállja mind a két képem a helyét, minőségileg és témailag is, simán. :]]]] 11-éig lesz kiállítva, gyertek el és nézzétek meg az összes fotót :)

Mondtam már, hogy meleg a termünk, igaz? És hogy csak úgy elviselhető, ha kinyitjuk az ablakokat és az ajtót, és huzatot csinálunk, igaz? Na, azt még hozzá kell tenni, hogy a terem fantasztikus elrendezése miatt a padom belelóg 10 centivel az ajtóba, ERGO a huzatban ülök. Tegnap már megfájdult a fejem, és hátra is húzódtam, de persze így is ért. A fejfájás elmúlt, viszont nem tudom jobbra fordítani a fejem. Reggel azt hittem elaludtam, de nyilván nem. Alig bírtam felkelni az ágyból. (nesze neked hasizom, nyakkal próbáltam felhúzni magam) Már kezdem megszokni, hogy ferdén látom a világot, de az alapvető dolgok is fájdalmasak, valamint szűkebb a látóterem, és a biciklizés is izgalmas. Már várom, hogy megfürödjek, és anya megmasszírozzon kicsit, legalább holnapra múljon el. Az a baj, hogy ma is huzat volt, és hiába próbálok menekülni, nincs hová!!! Hjajj. ^^
Valami ötlet? Én szkafandere gondoltam például... :D

Pénteken megyek Szegvárra, vagyis elvileg eljön értem Miki, már várom. ^^ Bicózunk is majd, meg lehet, hogy megnézzük a Mátrixot -.-
TEJÓMÁJGÁD! Tessék, megtörni látszik a jég. Minden porcikámmal a film megnézése ellen vagyok, csakis makacsságból, de nem érdekel. Most viszont muszáj lesz... muszáj, merthogy V.I. filozófia órán kitalálta, hogy a mátrix legyen a téma, és most egyetemi előadásokat nézünk (mert van ám), valamint a filmből kivett részletek alapján jegyzetelünk a füzetbe (?????????????????????????????????) Készvagyok. o.O csend zenésze, remélem most örülsz :'D

Szóval ez a nagy helyzet. A Zélet mindenféle szörnyű dologra kényszerít, és a végén még kiderül, hogy nem is lesz olyan szörnyű... (nem kopogom le, bibibíííííí :D)

2 megjegyzés:

  1. erre csak annyit reagálnék: MUHAHAHHAH! de hidd el, jóó film az, mi is felemlegetjük sokszor, hogy "hiba van a mátrixban" és társai. :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, az a durva, ha deja vu-m van akkor n is ezt mondom, de hát na. Persze még nem 100% hogy megnézem a hétvégén, ez idő kérdése csak :D

    VálaszTörlés