2011. szeptember 11., vasárnap

Asszem...

... a végkimerülés jeleit lehet leolvasni rólam. Oooooolyaaaaaan álmos vagyok, hogy csak na :D

Pénteken hazaértem a suliból 2 után, és 10 perc alatt összepakoltam a hétvégi cuccomat, mire kész lettem, Miki már itt is volt. :) Felmentünk a főutcára megnézni a kiállítást, utána kaptam ebédet, hogy túléljem a napot, majd elindultunk Mikihez :)

A hétvége nagyon jó volt, kicsit fárasztó, bár ez csak a koránkelések miatt, de nagyon jó :) Szombat reggel biciklivel átmentünk Mindszentre a piacra, majd vissza. Utána Mikiék levarázsoltak egy szekrényt az emeletről a teraszon keresztül (inkább nem is néztem), ebédeltünk nagyon finit, előtte még segítettem ruhákat hajtogatni, táskába pakolni, amíg Miki a szekrényt tisztogatta :) Délután megnéztük a Mátrix első részét (bezony *büszkefej*) és nem is volt rossz annyira. Utána beraktuk a Mátrix 2. részét is, közben megszakítottuk az X-faktorral és egy vacsival (a lányok csináltak pizzát, nagyon finom lett :)), majd megnéztük a maradék részt. A harmadik részre nem volt idő, így is negyed egy fele aludtunk el. Elég fáradt lettem a végére, nem is volt kellemes lefeküdni már, mert szédülős-fejfájós érzés tört rám, szinte már túl fáradt voltam az alváshoz, de nem kellett ringatni. :)

Ma pedig szintén korán keltünk (6-kor), mert fél hétkor indult a buszom Szentesről. Elég izgalmasra sikeredett, 7 perc alatt értünk át Szegvárról Szentesre... De elértem a buszt ^^ Alig bírtam ki alvás nélkül, de ha elaludtam volna a buszon, nem szálltam volna le, szóval nem kockáztattam inkább. Hazaértem, és elkerülve az angol előtti alvást, kint ültem a konyhában, és szóval tarttattam magam anyával. 10-re mentem angolra, hosszú egy óra volt, aztán beugrottam Szaszihoz a magyar tételeimért. Majd elaludtam a kapuban, kb 0 életerő volt bennem, ráadásul a biciklim kereke olyan lapos volt, hogy kopogott a felnim pl a síneken, szóval na. Juteszembe, elfelejtettem mondani anyának -> ultrakoránkelés holnap. -.-

Szóval hazaértem angolról, kicsit gépeztem, meg ebédeltünk, aztán fogtam a Petőfi tételt, plusz az Iskola a határon-t, és elvonultam tanulni/olvasni. Hát, a tétel közben 3x aludtam el egy-egy pillanatra, de kitartóan végigolvastam, félretettem és szédülős-fejfájós érzéssel elaludtam. Felébredtem egyszer tesóm miatt, mert indult a koliba, és az utazótáska pont az alattam lévő ágyban volt, többször pedig az ébresztőm miatt (??????), és valamiért folyton szundit nyomhattam, mert egy csomószor riasztott. Közben írtam sms-t is, nem vagyok rossz :D 7-kor keltem fel azt hiszem.

Nemrég kiderült, hogy esszét kell írni holnapra, hát megírtam. De a matekdogára nem készültem egyenlőre, holnap reggel felkelek időben, és még a suliban is lesz rá időm átnézni majd. Egyébként meg pont nem értem az anyagot annyira, szóval nem fűzök hozzá nagy reményeket, de azért jó lenne 5-ösre írni. *esélytelen*

Most pedig nagyon nagyon fáradt vagyok, de még hajat kéne mosni, vagyis.... igazából nem is kell hajat mosnom...! Hát, akkor csak letusolok, és bebújok az ágyikóba, mmmmm :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése