2011. január 23., vasárnap

Végre egy...

...igazán boldog nap. :) Szerintem el se hinnétek de tényleg! :D És hogy mi a pláne? Felkeltem, ebédeltem, leültem gépezni, közben tanultam a fizika tz-re és ennyi. Gondolom ebben még nincs is semmi extra, na de...: :) Jelenleg ott tartok, hogy 9. órája beszélgetek egy nagyon nagyon kedves barátommal MSN-en. 9 órája, értitek? :D

Felkerestem egy általános iskolai osztálytársamat, nevezetesen F-et.  Mivel igencsak elhanyagoltuk egymást az elmúlt 3-4 évben, nem is csoda hogy ennyit tudunk beszélni. Jó felidézni a régi emlékeket is. :) Ő volt az, aki talán a legromantikusabb pillanatot hozta el nekem az életemben eddig. Ami talán akkor nem is gondoltam így, de így ~5 év múltán határozottan. :)

Nem is tudom mennyire fejtegessem ezt még, most teljesen oda meg vissza vagyok a boldogságban. Jó érzés olyan emberekkel beszélni, akik mindenféle hátsó szándék nélkül érdeklődnek irántam, és képesek vagyunk normális párbeszédeket alkotni. (atyám, milyen mondat jött ki belőlem o.O :DD)

Abba is hagyom, még mielőtt csöpögősre válna ez az eleve összevisszaságtól teli bejegyzés. Aloha :)

Szerk.: Bezony, túl vagyunk a 12 órán ^^" De tekintettel a holnapi napra lassan be kell fejezni... hüpp. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése