2011. január 24., hétfő

Azt hittem...

... már tavaszodik, erre ma reggelre leesett vagy 15 centi hó. Én napsütést akarok, meg sétálni és nem lefagyni a bicikliről... De sebaj, jókedvemet nem szegheti semmi, bleeeee-t mondok én az időjárásra :PP

Egyébként a suliról még nem is nagyon beszéltem itt. Ma írtam egy fizika tz-t, és legrosszabb számításaim szerint is 42 pont lett, ami jó, mert 37 és 49 között ötös :]

Holnap biosz doga a csontvázból és a bőrből, csak sikerül már. Egyébként jelenleg a bioszra vagyok a legbüszkébb a tantárgyak közül, idén csak ötösöm van, bezony o.O Na meg a spanyolra :) Durva hogy a spanyol jobban megy mint az angol ^^

Akkor még a félév... Életem legjobb összátlaga lett, 4,63 :]

Na ennyit az önfényezésről, ma még lehet jelentkezem, lehet nem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése