2011. január 15., szombat

Akkor...

... kezdjük újra. Én sem hittem, hogy rögtön így indul a blogom, dehát ez van. Véget ért egy 4 év 8 hónapos kapcsolatom. A legrosszabb az egészben, hogy éreztem már valamit, hogy nem úgy mennek a dolgok ahogy kéne, de mindig biztatva voltam, hogy de, ez így jó, aztán most kiderül hogy mégse, ráadásul nem is én akartam ezt az egészet. Erről ennyit csak, két hét nemevés-nemalvás-nemlétezés-sírás után itt vagyok, és próbálom pozitívan nézni a dolgokat.

Tegnap egyik barátnőmmel (Sz) és barátommal (T) elmentünk az Amadeusba, beszélgettünk, koktéloztunk, jól elvoltunk. Később T elment haza, de negyed óra múlva visszajött értünk kocsival, és kitaláltuk, hogy elmegyünk autókázni, miután kiértünk a megyehatárhoz, vissza is fordultunk, majd elkocsikáztunk a helyi strand mellett lévő tóhoz, leparkoltunk a parton és beszélgettünk a kocsiban. Nagyon jó volt végre kicsit kimozdulni itthonról, és rájöttem, hogy az elmúlt majdnem 5 évben nem is foglalkoztam a barátaimmal, szűken láttam az egész világot. Szóval jó kicsit lazítani, és barátokkal lenni :)

Ma eddig annyi volt, hogy átmentem a szomszédban lakó barátnőmhöz (D), beszélhettünk, megmutattam az új frizurám (mert bizony levágattam belőle vagy 15-20 centit), kaptam tőle megint egy rakás ruhát, mert már nem tetszik neki vagy kinőtte, és megint rá kellett jönnöm, hogy nincs hely egy szekrényemben sem :D Megbeszéltük hogy még átjön és kivasalja a hajamat délután.

Késő délután pedig megyek a legjobb barátnőmhöz (A), pizsiparti lesz, először életünkben, már várom :)

Hát, mára ennyi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése