2011. január 25., kedd

Teljesen...

...kimerülve és feltöltődve :) Ma volt aerobicom, és jól meg is izzadtam :) Menet közben bejött két fiú is, szegényeket sajnáltam, mert csak lányoknak van az aerobic a suliban, de órát kellett pótolniuk ^^Jól elszórakoztak mögöttem, én meg sokat nevettem :D Na mindegy :D

Ma délelőtt meg Sz-el megbeszéltük hogy elmegyünk jógázni a suli melletti szociális otthonba, épp ezért kicsit tartottam is tőle. ^^Aerobic után hazatekertem, gyors tus, 5 kanál husileves, összerámolás és indultam is vissza. Kicsit bénáztunk az elején, mert nem tudtuk hol lesz, de megláttunk egy polifoam-os nénit és követtük :D Egyébként nagyon király volt, észre se vettem hogy eltelt 2 óra ^^ Az oktató nagyon aranyos fiatal csajszi volt, és össz voltunk 9-en, szóval mindenkire tudott figyelni :)

Kicsit nehézkesen ment a nyújtás így 1 óra aerobic után, de nembaj ^^ a végén volt relaxáció is, korom sötét a teremben, polifoamon feküdve, és betakarózva egy törcsivel, nagyon kellemes volt, teljesen ellazultam, és ahogy hallottam egy csoporttársunk is, mert horkolt :D így kicsit nehezen ment az agyi kikapcsolódás, de megszoktam :D Aztán egy gyertya köré ülve beszélgettünk még, meg gyógyteáztunk :) Tuti fogok menni legközelebb is, csak sajnos a jövő héten nem lesz, ahogy aerobic se, meg fogok őrülni ^^

Egyébként a kedvem váltakozó, most középen vagyok, de igyekszem, csak ne kéne annyit gondolkozni mindnen... ^^ Hasta luego :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése