2011. január 28., péntek

Na most az van...

...hogy eléggé **** indult a napom. Konkrétan tükörbe néztem és elsírtam magam. A szám kb mintha 5 botoxinjekciót és minimum 20 tubus vörös szájfényt kapott volna. Olyan 2 mp alatt eldöntöttem hogy ebből doki lesz. A háziorvos hosszas gondolkodás után kimondta "ez ételallergia lesz"... hát nemmondod b+?!?! Kértem, hogy azért valamit csak csináljunk már, de azt mondta, hogy mivel még nincs feldagadva az egész fejem, ezért nem ad szteroidos injekciót, mert abban sok a hormon és erős lenne, oké, vágom, de nincs más megoldás...?

Kérnem kellett időpontot a felnőtt gasztroenterológiára, ahol csodálkoztak, hogy miért nem küldtek még az ügyeletre, mert elég gáz a helyzet, na köszi. Hétfőn megyek, vesznek majd vért és 1 hónap (!!!!!) múlva TALÁN ki lesz derítve mi az istenre vagyok allergiás. Addig persze elásom magam. Ja és igyekszem kb semmit sem enni... lol.

Természetesen ezek után hülye lettem volna még a suliba is bemenni, szóval igen csak hosszú, 4 napos hétvégém lesz. Aztán a többit még nem tudom. A vérvételtől kicsit tartok, mert legutóbb a térdműtétem előtt vettek tőlem vért, és sikerült beájulnom az EKG-s vizsgálóba, ott egyszerű volt a dolguk az orvosoknak, úgyis fekve zajlik a vizsgálat :D Viszont akkor ott volt anya aki félúton a padló felé elkapott, most meg egyedül megyek, sebaj, majd ülök pár órát a váróban utána ^^

Akkor a holnapról. 8.30-ra jön értem Z és Sz kocsival, felvisznek a tűzőpróbára aztán hazahoznak (gondolom és remélem^^)... Fél négyre D visz fel (még nem tudja :D) a szalagavatóra, onnan meg hazakavarodok, vagy kocsival vagy gyalog (kétlem) szóval valahogy :D

Este... na úgy volt hogy egy barátom (N) meghívott egy másik barátomhoz (B), mondván hogy csak ketten lesznek, menjek én is velük. Tök jó, örült is a fejem. CSAKHOGY, közben B meg meghívta az ex-barátomat másik Z-t, így persze én lefújtam az egészet. NADE N felajánlotta, hogy eljön értem, és majd együtt felsétálunk, ott pedig találkozunk B-vel a barátnőjével, és L-el, és majd jól elleszünk, úgyis B és másik Z teszkóznak még (leszaromegyébkéntmitcsinálnak). Szóval csak jól alakult, és remélem jó is lesz, ez lesz az első "bulim" mióta... szóval lehet nem fog sikerülni, majd keresek lelki támaszt valahol ^^ (=hazataxizok.)

Összesítve: áldom az eget hogy nem holnap lesz az én szalagavatóm, szép lennék kacsaszájjal... Másrészt rettentően neheztelek minden allergén kajára és minden orvosra aki nem akar szteroidot nyomni belém, nem érdekel ha kiüt, csak gyógyuljak meg. Harmadrészt, igen még az is lehet hogy jó lesz a holnap estém. ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése