2012. április 18., szerda

Proust-kérdőív...

... most akadtam rá, itt olvashattok róla bővebben. :)

1. Mikor nevetett utoljára úgy igazán, teljes szívből?
Hétfőn, tesióra közben. Épp Andzsénak meséltem egy "leg..." pillanatot :D


2. Mikor sírt utoljára?
Hétfőn este...


3. Min tud igazán felháborodni?
Az igazságtalanságon. Túl nagy az igazságérzetem.


4. Minek tud leginkább örülni?
Bárminek. Egy finom illatnak, egy szónak, egy apró kavicsnak... bárminek. :)


5. Mi az, ami legjobban elkeseríti?
Ha hazudnak, füllentenek, ferdítenek.


6. Mi a kedvenc színe?
A fehér. (Meg a kék :))


7. Mi a kedvenc étele?
A rakott krumpli, de csakis krumplival és tojással, meg rengeteg tejföllel.


8. Mi a kedvenc itala?
Itt most alkoholt kell írni? Ha igen, akkor a Vilmos például. Nem alkoholosból pedig a Sió szőlő. :)


9. Ki a kedvenc zeneszerzője/zenésze/együttese?
Nincs kedvenc, mindent meghallgatok ami tetszik, az Ossian-tól Vivaldiig. Bár mostanság inkább a lájtos nyugisabb zenék jönnek be. :)


10. Ki a kedvenc írója/költője?
József Attila költészetét mindig is szerettem.

11. Ki a kedvenc festője?
Ciki rész. Nem nagyon ismerek úgy festőket, hogy legyen kedvencem. 


12. Melyik a kedvenc filmje?
Az Armageddont nagyon szeretem, de tudnék még sorolni rengeteget.


13. Mi az a hiba, amiért a leginkább elnéző tud lenni?
Bármi is jut eszembe amit elnézek, azt nem tartom hibának. Még gondolkodom.


14. Mi az a hiba, amit nem tud megbocsátani?
Hát, a hazugságot tényleg nagyon gyűlölöm.


15. Kivel nem szeretne találkozni a szaunában?
Iskolai tanáraimmal. o.O


16. Kivel békülne ki a legszívesebben?
Szerintem nem vagyok haragban senkivel.


17. Kik azok a történelmi szereplők, akiket csodál?
Azokat a személyeket, akik régen is értették a történelmet, és érdeklődtek a történelem iránt.


18. Kik azok a történelmi szereplők, akiket leginkább megvet?
Ááá... csak ki kell mondjam. Én nem szeretem a történelmet. Nem vagyok a tanulása ellen, egyszerűen nem tudom megtanulni. Az alapoknál rontottam el magamban. Most már értek részeket, és látom az összefüggéseket, és érdekel is, de 3 hét múlva leérettségizem és senki sem fog noszogatni az újrakezdésével. Remélem rám ragasztódik minden az évek során.


19. Kit vagy kiket tart hősnek a mindennapi életben?
Majdnem mindenkiben van olyan tulajdonság, ami miatt a mai emberek "hősnek" neveznék. A mai hősök azok szerintem, akik két lábbal állnak a földön, és hűek az elveikhez.


20. Melyek Ön szerint egy férfi legfontosabb tulajdonságai?
Őszinte, udvarias, tisztelettudó, intelligens és védelmező. Megfűszerezve humorral és kedvességgel :)


21. Melyek Ön szerint egy nő legfontosabb tulajdonságai?
Őszinte, udvarias, tisztelettudó, intelligens, nőies, valamint szintén jó humorérzékű és kedves.


22. Mit tart Ön a legfontosabb erényének?
Önzetlenül segítek, őszinte vagyok és nem játszom meg magam. 


23. Mit tart Ön a legfontosabb hiányosságának?
Nem tudom megtartani a véleményem és sokat morgok (hogy a Mikit idézzem :D). 
Hirtelenharagkezeletlenség.


24. Mi az, amitől a legjobban fél?
Hogy elveszítem a hozzám közelállókat, hogy nem tudok megtenni mindent valakiért. És a hangyáktól.


25. Hol élne a legszívesebben?
Azon a környéken ahol most is. Jól hangzik egy erdős hegyoldal, csordogáló patakkal és a természet hangjaival, de mindig visszavágynék.


26. Hogyan képzeli el a földi boldogságot?
Ha a párom karjaiban vagyok és biztonságban érzem magam, az a mennyország.


27. Történt-e az Ön életében igazi csoda?
Igen. Több is, melyeket talán még nem tartok annak.


28. Miben vagy kiben hisz Ön?
Még nem tudom meghatározni pontosan, de hiszek.


29. Milyen feliratot látna szívesen a sírkövén?
Nem tudom. Nem igazán akarom tudni.


30. Ha visszamehetne a múltban egy tetszőleges korba vagy napra, melyiket választaná?
A testvérem és az én születésem utáni napokat, látni anya és apa legboldogabb arcát. :)


31. Ha előremehetne a jövőben egy napra, évre, évszázadra, melyiket választaná?
Inkább még egy visszautazást a múltba e helyett is. Csak boldog pillanatokat néznék meg még egyszer. 


32. Mit kívánna magának egy jó tündértől?
Hogy vegyenek fel arra a karra, ahová jelentkeztem.


33. Kinek a sorsára cserélné el az életét?
Senkiére, jó nekem a sajátom, bárhogy is alakul.


+1

34. Kinek tenné fel ezeket a kérdéseket?
Mindenkinek, akinek van kedve megválaszolni őket, érdekelnek az emberek. - ...Mondta a blogfüggő. 

2 megjegyzés:

  1. Úúú, ki fogom tölteni én is. :)

    Az alábbi részeken kapott a hozzászólás írója nevetőgörcsöt:
    "Hirtelenharagkezeletlenség."
    " És a hangyáktól."
    :D:D
    Tipical Csics. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát most mit mondjak...? :D :D

    VálaszTörlés