2012. április 26., csütörtök

Akár...

... mennyire gondoltam lazának az utolsó igazi hetet a gimiből, olyan nehéz lett.

Irodalomból javítok az ötösért. Hétfőn 45 percen keresztül végig én feleltem, hol szóban, hol írásban. Kedden 90 percen keresztül. Szerdán ismét 45 perc felelés. Ma előadást tartottam. Holnap... holnap nem akarok felelni már. :/ 

A másik a matek. Az utolsó 3 jegyem mind témazáró, tehát könnyen tolta fel vagy le az átlagom. Mondjuk leginkább stagnál, ami még rosszabb. Szóval most az van, hogyha megcsinálok 120 darab matematikai érettségi feladatot, akkor kapok rá 2 darab 5-öst, és meg van az év végi 5-ös (jó nagy adag jóindulattal). 120 feladat elég sok, ráadásul 4 (esetemben 5) év anyagából. De közben persze készülök vele az érettségire, tehát nem rossz ez, csak sok. Tegnap este 3 óra alatt megcsináltam kb 15 feladatot, most tartok 32-nél. Már csak 88 feladat van hátra. Jövő szerdán kell leadnom, és persze itt van rá a hosszú hétvége, ami alatt itthon leszek augusztus 30-án délután, de lehet, hogy csak május elsején jövök haza, és aznapra is elvileg már van programom. De nagyon meg kellene csinálni, már csak azért is mert nagyon rendes eleve a matektanár, hogy esélyt ad. 

Holnap csak délig tart a napom, vagyis kicsivel hamarabb el is jövök a suliból, mert kiharcoltam egy 1,5 hónapos várakozási időt a fogorvosnál, és most jutottam be. Igen, kiharcoltam, mert márciusban telefonáltam be, és leghamarabb június végére adtak időpontot, mondván, hogy "Lehet, hogy már az iskolai szűrésen is rossz volt a foga." Kérdem én, akkor mire való a szűrés? Ennyit erről... Beharcoltam magam péntekre, persze jöttek az "Ügye tudja, hogy délelőtt nem szoktunk gyerekeket fogadni?" és "Igazolást sem fogunk adni, honnan fog szerezni?" ... Egy "Megoldom"-mal elintéztem, a többit magamban mondtam :) 
Legközelebb inkább visszamegyek a magánfogorvoshoz és kifizetem az 5-8ezer forintot... 

Fogdoki után irány Szentes, utána pedig este Szegeden megnézzük a Bosszúállókat. Természetesen nem láttam max 2 filmet azok közül, amik ötvöződnek benne, de Miki szülinapi ajándéka tesómtól, hogy megnézik, én pedig csapódok. Ha nem tetszik majd alszom (vagy viszek matek feladatokat :DDD), úgyis éjfél lesz mire véget ér a film. És kb 1, mire hazaérünk. A másnapi 7kor kelést is szeretni fogom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése