2012. április 9., hétfő

Húsvét...

... :D

Tegnap délben, vagyis fél 1 körül megérkezett Miki (végre :)). Már nagyonnagyonnagyon vártam. :)

Kaptam ajándékot is, egy 3D Crystal Puzzle-t, egy csillagot ábrázol, mert sokszor hív Csillagomnak, már csak a nevemből kifolyólag is. :) A játék közepes nehézségű, és egy órás kirakási időt ír, 38 darabos. Egyszerűnek tűnt, aztán nagyon nehéznek, de a leírás alapján egyszerű volt összerakni a formát. Majd jött a neheze, a stabilizáló hosszú rudat keresztül dugni a csillagon, na ez volt a maradék 40 perc az 1 órából körülbelül. :D De nagyon jó egyébként, kedvem lenne szétszedni és újra kirakni, csak ez kicsit bonyolultabb ennél, mivelhogy végre sikerült beletuszkolni a stabilizálót :D

Ebédeltünk, aztán elkezdtünk gazdálkodj okosan-ozni, de ez a játék hosszabb mint egy Monopoly... 2 óra után hagytuk abba úgy, hogy még nem volt háza senkinek, se kocsija... se pénze... :D Utána römiztünk, először a mi családunk szerinti rabló römit, utána Mikiék szerinti rabló römit. A két játék teljes mértékben eltér egymástól, csupán annyi a közös, hogy... hogy francia kártyával kell játszani, és van sor és 3-4 egyforma lap lerakására lehetőség :D Mindkét játék jó volt nagyon. :)

Miután kellően elzsibbadt az alfelünk, megnéztük az Elvitte a víz című mesét, habár Mikivel felváltva ébresztgettük fel egymást közben. :D Az este hosszúra nyúlt, de jó vége lett, és azt hiszem tanultam sok mindent, amit eddig is tudtam igazából, de most már 100%-ban azon leszek, hogy könnyebbé tegyem a sajátom és mások életét. :)

Ma reggel kimostak az ágyamból, de én mondom, szinte kényeztetés volt ez is. Igazat megvallva hallottam, ahogy Miki és tesóm már készülődnek a reggeli szódával ébresztéshez, de direkt nem jeleztem, hogy fent vagyok. Bejöttek a szobámba, Miki felébresztett, és mivel megkértem, hogy az ágyneműm és az ágyam ne legyen vizes, ugyanis hideg van és nehéz lenne megszárítani, ezért a takarójával körbepárnázott... (Ittenem *.* <3) ...és utána megkaptam a magamét, Tőle is és tesómtól is. Még sosem ment a fülembe szóda eddig, kifejezetten kellemetlen ahogy a kis buborékok extra hangosan távoznak a hallójáratomból. :D

De persze, miután átöltöztem mondott igazán szép locsolóverset, amit még sosem hallottam (!) és meglocsolt kölnivel is, tőlem pedig kapott Kinder Nyuszit... :) (Mivel amikor ténylegesen meg akartam venni az óriási Kinder tojást a boltban, már elfogyott.... :( )

Családi program miatt Miki már kilenc után hazaindult. Mostanra már megírtam 2 esszét törire (1 oldalas, rövidecske), most pedig megiszom a maradék cherry-m*, és kijegyzetelem a megtanulandó spanyol szavakat. :)

*A cherrynek mi a mértékegysége? Gondolok itt arra, hogy például a pálinkát általában feles, 5 centes formájában isszák. Mert én most egy Johnnie Walkeres pohárban kaptam, de szerintem valami kisebb formátumban szokás felszolgálni. Mindegy, legalább nem kellett kétszer kérnem :D

2 megjegyzés:

  1. szerintem annak is feles, legalábbis ha kocsmában kértünk, úgy adták, meg itthon is úgy isszuk. de szerintem a johnnie walkeres pohár se volt rossz formátum, otthon mindent szabad. :D

    (amúgy irigyellek, hogy ilyen körbepárnázott locsolást kaptál. én néha úgy érzem, sosem fog kipattogni a fülemből a szódavíz. *énisszeretlekapu* :D)

    VálaszTörlés
  2. Ó, éreztem... :D Sebaj, attól még finom volt, na meg ahogy írtam, legalább nem kellett kérnem másodjára :D

    Lehet kicsit elhamarkodott voltam, délután átjött a szomszéd fiú... -.-

    VálaszTörlés