2012. április 19., csütörtök

Óhogyaza....

... -.-
Mégnagyobb, nagyobb, mini.

A mobilom mini memóriakártyájához kell egy nagyobb, a nagyobbnak kell egy mégnagyobb adapter, hogy elérjem, a  laptopba dugaszolást. Megmutatom képen ->

Namármost. Épp a mini memóriakártyát tettem a közepesbe, amikor megakadt, kihúzom, újra vissza de valami fura volt. Mindegy, gondoltam nincs baja, bedugom a nagyobba és be a laptopba. Nem ismeri fel. Kiveszem, megnézem. A közepes adapter egyik arany színű bigyója felhajlott.

Oké, no para, szétszedem és visszahajlítom. (*idióta*). A szétszedés első lépéseként, letörtem egy műanyag darabkát az adapter széléről. Már tudtam hogy baj lesz, de mindegy alapon folytattam tovább. A fém lapocska ami lefedte az arany érzékelőt, útban volt. Ígyhát nagyon óvatos mozdulattal jól elhajlítottam az egészet. (-.-).

Szóval már volt egy adapterem letört pici darabbal és elhajlított fém borítócskával, nameg ugye ott volt az arany IZÉ, ami fel volt gyűrődve. Ami ugye azt jelenti, hogy ÓVATOSAN, körzővel próbáltam (sejtitek mi lesz a vége?) visszahajlítani. Részben sikerült, csak ferdén. Oké, visszaállítom az eredeti helyére. Letört. Letört. LETÖRT az a hülye arany izé.



4 megjegyzés:

  1. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjj. :D őszinte részvétem, annyira együtt tudok érezni veled, de... hadd jegyezzem meg, hogy nem tudtam olvasás közben, röhögjek vagy sírjak, annnnnyira jól leírtad. :DDDD

    VálaszTörlés
  2. Írás közben én magam se tudtam, nevessek-e vagy sírjak :D Bár inkább az előbbi... :D Aztán miután cselekedtem még 1-2 kudarcba fúló dolgot, szó szerint rohantam fürdeni és be az ágyba, hamar véget kellett vetnem a napnak :D

    VálaszTörlés
  3. Hát igen... túl egyszerű lett volna :P De most már nincs más választásom :) Bár, Miki adott egy mindenféle memóriakártyát elfogadó kütyüt, de abból meg alig tudod kiszedni ha beledugom, szóval... adatkábel, adatkábel... :)

    VálaszTörlés