2012. április 26., csütörtök

Hepppi...


... börzdéj, heeeepibörzdéj, heppppiböörzdéj. :) (Ki ismert rá a dallamára? :D)

Mikinek 20-án volt a születésnapja, amire eredetileg egy Tazmán ördögös ágyneműhuzatot terveztem (szereti Taz-t :)), de végül lett belőle egy paplan. Persze úgy van kialakítva, hogy bele lehet húzni egy takarót/paplant, de maga az anyag vastag lett, szóval ígyis takaró. :)

Andzse segítségével először kinyomtattuk magát Taz-t, aztán testrészenként és színenként külön sablont csináltam belőle. Ezt a sablont felrajzoltam filc anyagra, amit kivágtam. Az ujjközöket és egyéb vonalas részeket rávarrtam a filcre, majd magát a filcet darabonként felvarrtam egy fehér pamut anyagra. Itt a folyamat:




Miután megvolt a minta, többszöri fordulással megvettem az anyagokat, de persze előtte megterveztem milliméter pontosan, miből mekkora kell. :) A szabást és az összevarrást anya nővére segítségével csináltam. Egy egész délután csináltuk, bár leginkább ő, mert én sosem használtam még varrógépet, és mindenki lebeszélt arról, hogy kézzel varrjam meg, amit így utólag meg is értek, de legalább Taz kézzel lett csinálva teljesen. :) Szóval segítséggel lett összeállítva a takaró. A hátuljáról nincs kép, de egy középkék színű puha anyagból van. Az aljára nem varrtam gombot, mert elfelejtettem venni, de kitaláltam, hogyha mégis fog bele tenni majd Miki paplant, akkor majd varrok rá összekötőket, a kimaradt anyagból. :)
Nincs egész képem róla, mert az ágyról fényképezve se fért bele a képbe. :D Kicsit nagy lett, de pont jó, még két személynek is kényelmes. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése