2011. október 28., péntek

Tudtátok...

... hogy már csak 55 nap van karácsonyig? Bizony... (jupííííííííííí :D) Idén kicsit előrelátóbb vagyok/voltam, és már elkezdtem kitalálni/beszerezni a dolgokat.

Apának már beszereztünk egy törölközőt, "A legjobb horgász" felirattal, tök jó, szinte minden hónapban 3-4 napot horgászott idén, szóval még ideálisabb, mint bármikor máskor. Ezen kívül azt hiszem, egy laposüveget fogok gravíroztatni neki tesómmal közösen, valami jó kis felirattal, még nem találtam ki.

Anya kapott egy arany fülbevalót egy icipici kereszt medállal, amit igazából együtt vettünk meg, de eldugtam, és azóta is kérdezgeti, hogy nem-e kaphatná meg hamarabb. Nem :P De azért heti egyszer megfogdoshatja. *gonoooooosz* :D Meeeg, rendeltem egy arcpirosító/arcbronzosító gyöngyös akármicsodát, amit ecsettel kell felvinni. Sosem volt még neki, de mindig nézegette, hát majd most kiderül. :) vagyis majd karácsonykor. ^^
Mikinek nem írom le mit (vagy miket? háháá.) vettem, és hogy mit tervezek (vagy semmit? háháá.), merthogy néhanapján felnéz ide, és hát na :)

Ezen kívül sajnos még sok mindent ki kellene találnom. Például tesómnak, és Miki szüleinek, tesóinak. Hjajj. De legalább időben elkezdtem.

Egyébként nem tudom, ide írtam-e, de vettem 3 kreatív csomagot is a lidiben legutóbb, és ezekből is fogok alkotni mindenfélét, már alig várom. *.*

És várom már, hogy sárguljanak a levelek, meg hogy legyen Mikulás, és karácsony, és mézeskalácssütés, és szépen kivilágított utcák, és olyan "Mmmmmm*.*"-érzés.

És a karácsony esti karácsonyi-szendvicset, mint minden évben :D Ezt sokan nem érthetik. Anya egész nap főz körülbelül, de este akkor is szendvicset eszünk, mert kiskorunkban volt egy ilyen alkalom, és azóta ismétlést kérünk tesómmal. Ez pont így jó. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése