2011. október 3., hétfő

Elég...

... régen írtam. Nem mondom, hogy nem volt időm, mert volt, csak azt épp mindig mással töltöttem.

Azt hiszem a VI-vel való kapcsolatom kezd megjavulni, csak annyira utálom ezt a fajta lesüllyedést, hogy namég.  De muszáj, mert különben az érettségim gyalázatos lesz. (persze ez ennek ellenére sincs kizárva). Meg kell tanulni, mikor mit szabad mondani. Ha neki tetszik az x-faktor egy énekese, és megnézzük magyarórán a videóját(?!?!?!), akkor rajongani kell érte, mert ha azt mondod, hogy "nem rossz", máris felizzik a szeme, és olyan következtetéseket von le rólad, hogy el se hinnéd. Azt kell mondani "Tanárnő, ő a legjobb, tuti meg fogja nyerni" vagy hasonlót. Na ILYET NEM fogok sosem csinálni! Inkább csendben maradok.

Ezen kívül megírtam az első biosz dolgozatom, és négyes lett. Mondanom se kell, mennyire csalódtam. :/ De még lehetek ötös, a héten tz-t is írunk. Tanulnitanulnitanulni.

Töritézét is írtam az elmúlt héten, és képzeljétek, lehet, hogy meglesz a 4es :D Sosem éreztem még így, de most talán. Jó, csak fogalmak, személyek és évszámok voltak, tehát nyers tényanyag, de akkor is, ahhoz képest mennyire nem befogadó az agyam történelem szempontjából, jár egy kis remény nekem is ^^
A töri tanulásnál viszont még az angol szódolgozatok is rosszabbak. Van egy közel 300 szavas lista, amit tanulj meg sittysutty... Oké, kell a nyelvvizsgához és vannak szavak amiket eleve tudsz, de ez így egyszerre nagyon sok. Ráadásul nem is tudom mihez kötni a szavakat, mert nincs semmilyen szöveg, vagy valami leírás, ahol előfordulnak. Illetve van, csak nem vesszük órán. Mindegy, ez csak bosszant.

Ma egyébként nem megyek suliba. Vagyis de, 11:15-től lesz egy matekóra, amire beülök, mert azt csak jobban megértem órán ülve mint utólag füzetből, de ennyi. Orvosnál voltam reggel, mert az elmúlt héten kijött az allergiám megint, ráadásul a mandulám is be van gyulladva megint, és bekaptam egy vírust is extraként. Szóval a szokásos ^^"" A közérzetemmel semmi a baj, a torkom nem is fáj, teljesen immunis lettem már ezekre. A szám aggaszt, mert annyira kiszárad az allergia miatt, hogy konkrétan fehér helyenként, és semmi se jó rá. Hát most elmentem az új dokimhoz (mert háziorvost kellett váltanom), és már folyamatban van az időpontkérés a szegedi allergológiai klinikára vagy hova. Valamint kaptam antibiotikumot a torkomra, és ki lesz véve a mandulám, szintén Szegeden. Remélem el lehet intézni valamilyen szünetben, és nem kell fél évet várni az időpontra se. Sürgetemsürgetem, de azért eléggé rettegek a mandulakivételtől. Elrejtek egy kérdésecskét: csend zenésze, emlékszel mit beszéltünk általánosban? Hogy majd együtt vetetjük ki a mandulánkat és fagyizunk egész nap :D Na, benne vagy még most is? ^^

A napjaim meg boldogan telnek, és már hétfőn a pénteket várom. Mert a suli és a munka mellet Mikivel csak a hétvége a miénk. Nameg ugye a távolság. De olyan jóó :)))

Na viszont most megyek, mert elkésem az egyetlen mai órámról is ^^"

2 megjegyzés:

  1. ajjszegény, jobbulást. ^^
    egyébként miazhogy emlékszem! bár kicsit vicces, mert az én mandulámnak kutyabaja évek óta... :D
    (egyébként lehet, hogy most szerdán megyek a táncsicsba, de még semmi sincs pontosítva. :))

    VálaszTörlés
  2. Nembaj, az meg uncsi ha nincs baja, gyere veleeeeem *.* :D :D
    NA, akkor majd nézz el felénk, új szárny 11.... őő 119 azt hiszem :D

    VálaszTörlés