2011. október 25., kedd

Igazi...

... fail pillanat.
Pénteken mikor mentem Mikihez, vittem neki kis milka csokit, kettőt. Az egyiket rögtön meg is kaptam (hehe), vagyis becsúsztatta a zsebembe. Meg akartam enni, de tényleg. Aztán mégis elfelejtettem, szépen elcsomagoltam a pulcsimat, majd hazaérve betettem a szennyesbe. Fehér pulcsi. Sok ruhám van, amit anya nem mer betenni a mosógépbe, ezért kézzel öblíti, ez is olyan. Na már most, ahogy én sem, anya se vette észre a csokit. Már be volt áztatva, és éppen átmosta volna anya amikor egy nagy barna folt jelent meg a zsebén. Az állaga meg.... undorító >.< Mindenre gondoltam, csak csokira nem. Aztán a lila papír elárulta a titkot. A mosás meg kezdődhetett előröl. Mérgelődött anya? Igen. Nevettem? Bevallom igen, mert ez tényleg annyira fail pillanat. :'D De azért haragszom magamra. Remélem ki fog jönni ^^
Van egy farmerem, ami már ezerszer ki lett mosva, meg venisszappanozva, de még mindig látszódik halványan rajta a csokifagyi. ^^ Ez egy másik, sokkal hihetetlenebb történet... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése