2011. október 24., hétfő

Régesrég...

... nem írtam már ide. Mostanában nem nagyon van időm, ha pedig épp van egy szabadidőm azt mással töltöm, mint általában ^^

Hát, nézzük csak mi történt velem mostanában. Nem fogok visszaemlékező estet tartani azért. :D

Mikivel minden rendben :) Igaz, legtöbbször csak hétvégén tudunk találkozni, hét közben a suli és a munka miatt. De egyenlőre ez így jó, később pedig úgyis más lesz minden :)
A legutóbbi hétvégénken péntek délután jött értem, mint mindig, most is volt egy nagy rakás cuccom, (be kéne szerezni egy kisebb sporttáskát :D)... Szombat reggel elmentünk a piacra nézelődni, de semmit sem tanutunk (tessék tanulástanulástanulás, ebből áll az életem xD)... szóval nem találtunk semmit, paradicsomon és egyéb apróságokon kívül. ^^" A délelőtt folyamán még kicsit pihiztünk, és segítettünk a vízvezeték szerelőnek is, aki épp a fürdőt csinálja. Biztosan szép lesz, bár egyenlőre még csak a szerelte/szereltük be a falba ^^ De már megvan mindennek a helye és a csempe is meg minden. Kíváncsi leszek a végeredményre :) Ezután jó piszkosan, de ebédeltünk, majd részemről jött egy kis alvás, pedig nem is voltam álmos annyira, és sosem szoktam aludni délután. Miki pedig dolgozott bent is és kint is. *bűntudat*

Majd fel lettem ébresztve, hogy igyekezzek letusolni odaát (mert ugye Mikinél most nincs erre lehetőség), és kezdhetünk készülődni. Szépen kicsinosítottuk magunkat, aztán elmentünk a teszkóba. :D Nem, nem a teszkó miatt. :D Itt kapott Miki egy rénszarvasos mamuszt, olyan cukii :D Teszkózás után mentünk a Bagolyvárba, ami egy gyönyörű étterem Vásárhelyen. *.* Ez volt az első éttermes vacsink. Ezen kívül nekem úgy eleve az első igaziigazi éttermes vacsim. A kerthelyiségben volt asztalunk foglalva, épp a kandalló/kemence/melegítőizéke mellett. Szóval jó meleg volt, kicsit talán melegebb is, mint kellett volna. A vacsi is finom volt (nekem bécsi pulyka vajban sütve, kukoricás-sajtos rizzsel és citrommal, Mikinek valami nagyon hosszú nevű étele volt, de steak volt mindenféle körettel, a közepesnél kicsit jobban átsütve :) ), bár szerintem csak az egyharmadát ettem meg, viszont a pincér felajánlotta, hogy elcsomagolják, szóval hazahoztuk. :D A pincérek... Hát, mindenki nagyon kedves volt, de tényleg! Miután befejeztük a vacsorát odajött egy, és megkérdezte, hogy kérünk-e kávét vagy desszertet, vagy esetleg szusszanunk-e egyet :D És a fények is meg az egész hangulat, mmm ^^ Minden jó volt :) *.*

A suli pedig csak tanulástanulástanulás. Mert hát tanulni kell :D A nyelvvizsgám januárban lesz. A többi pedig nem számít egyenlőre, csak szépen sorban. Nemsokára (4 nap múlva) őszi szünet, végreee :) Lesz mozizás, olvasás, elvileg csajos este, nyílt nap az egyetemen, tanulás és pihenés is. És persze rövid lesz, de lesz és csak ez számít. :)

...

Szeretnék már nagyon-nagyon fotózni. Alig várom, hogy kicsit sárgábbak legyenek a levelek. Akkor majd kimegyek Gyopira a tóhoz, és csinálok pár képet. Itthon már mindent lefotóztam :D

Hát, most csak ennyi, ez is több mint a semmi. :)

4 megjegyzés:

  1. deromantikuuus. *.*

    és mikor jössz egyetemi nyílt napra? mindenképp írj előtte, hogy össze tudjunk futni, vagy ha hétvégére esik, akkor összehozhatnánk azt az ittalvós-mozizós dolgot is. egyébként erre már pont most gondoltam, csak most ugye jön a szünet, a kövi hétvégén meg durván tanulni fogok egy zh-ra, de utána elvileg bármikor. :)
    (csak ha valami konkrétum van, ne itt írd, mert mindig elfelejtem megnézni a kommenteket :D)

    VálaszTörlés
  2. Az volt nagyon :))))))

    Őőőő, 4-én megyek majd :) ... ja igen, ez konkrétum volt akkor? :D

    VálaszTörlés
  3. igen, ez konkrétum volt. :D viszont vicces, hogy negyedikén, amikor szünet van, és meg otthon fogom nyomni a régimagyar szarságokat lefelé a torkomon. paff. :D

    VálaszTörlés
  4. Off, nembaj, megyek még őőő tizen vagy huszon valahanyadikán is, megőőőő januárban vagy februárban :P :D

    VálaszTörlés