2011. október 25., kedd

Egyébként...

... ma jó hosszú napom volt, pontosan nem is tudom mikor értem haza. De olyan fél hat fele.

Eleve, 7.25-kor kezdődött az első órám. A suli nem is volt annyira vészes, sokkal rosszabbra számítottam. A 7. órám lyukasóra volt, így Andzséval elmentünk ebédelni a Fórum étterembe, és akkora hatalmas adagot kaptunk, hogy tejómájgád. Nem túlzok, de ketten simán jól lehetett volna lakni csak az egyik adagból :D

Ebéd után vissza a suliba, és kezdődött a biosz emelt fakultáció. Elvileg fél négyig tartana, de most negyed körül vége lett. Ezután már teljesen leamortizálva indultam haza. Útközben hallottam, hogy valaki kiabál: "Babááááááám". Nem, ez nem lehet anya, nem szólhat így rám az utcán. Megfordultam, semmi. Megyek tovább, és csörög a telefonom. Ez tényleg anya volt :D:D Visszafordultam, és benéztünk egy ékszerboltba, ahol megkapta anya a karácsonyi ajándékát. Vagyis egy részét,  másikról nem tud, a harmadikat meg még én nem tudom, mi lesz.^^ Utána "ha már fent vagyunk a városban"-alapon, benéztünk pár boltb. Gazdagabb lettem egy nacival, és cipőt kerestem még, mert a tavalyi csizmámat a hétvégén egy rossz lépéssel tönkretettem. Találtam is egy jót, de olyan büdös volt!!!! Nem vettem meg. Aztán még pár bolt, pár ruhapróba és jöttünk haza.

Hazafelé úton csörög a telefonom. Miki volt az, hogy 5 perc múlva beugrik egy puszira, hol vagyok. Hát mondtam, hogy épp egy kereszteződésnél, de aztán összehoztuk a talit. Fel is boldogította a napomat, már nem is számított, hogy reggel 7 óta nem voltam otthon, és 100 kilós táskával jártam végig a várost. Nem maradt sokáig, de feltöltődtem péntekig, azt hiszem. :)

Egyébként... az első naci felpróbálása után elkezdtem szédülni, de nagyon. És abba se maradt azóta sem. A vérnyomásom alacsony, de mindig az, szóval ez nem lehet. Szóval elég zavaró. Már ettem csokit is, egy kismackót és két túró rudit, de ezek szerint nem is a vércukorszintemmel van baj (egyébként sose volt, csak ötletelés). Az elmúlt 24 napon minden reggel fél liter kamillateát ittam, mindenféle ízesítés (cukor, méz, citromlé) nélkül, de ma nem. Ez csak nem lehet baj ^^. De azt hiszem itt is lehet az egyik probléma, hogy fél liter, összvissz. Mondjuk tegnap meg azelőtt itthon még ittam, de ma még nem ittam csak azt a fél litert, és ez is csak most jut eszembe, nem is vagyok szomjas, de most kimegyek inni, hátha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése