2012. május 31., csütörtök

Pár...

... napja nem alszom jól.

Most például még pörgök, pedig suliban is voltam 3 órát, és itthon is tanultam, igazából azt is most fejeztem be. Észre se vettem az idő múlását, csak azon, hogy a szemem kiapad a kontaktlencsétől.

Valamint tegnap is, már 10kor ágyban voltam, és éjfélig olvasgattam a híreket a telefonomon keresztül, majd fél egykor elkezdtem éhes lenni, ugyan úgy, mint most is. A biológiai órám fél egykor jelzi, hogy éhes vagyok. Vagyis, igazából a hipotalamuszom jelez, ugyanis ott van az éhségközpontja az embernek. Szóval most korog a gyomrom, és álmos sem vagyok.

Már összeszedtem a jövőhétre való 5-5-5 tételt is, holnap el is viszem kinyomtatni. Holnap egyébként találkozóm lesz, egymás után 3 is. Megyek a posta elé 3-ra, negyed 4-re megyek Szaszihoz átvenni a kb 3 hónapja megrendelt parfümömet, fél 4-re pedig a PMK elé, ahol találkozom csend zenészével, aztán pedig kitaláljuk merre tengessünk el egy kis időt. :)

Valamint be kell ugranom a dm-be, és valahol vennem kellene egy tusolócsövet, mert itthon eltört, vagyis elrepedt, nem tudom, de tény, hogy egyenlőre nem lehet tusolni, mert több víz folyik ki a csövön, mint a tusolófej résznél. Nembaj, úgyis fürdeni szoktam általában.

Megyek is, gyors fürdés, aztán keresek valami hallgatni valót a tévében, és elolvasom a mai híreket... Izgalmas.

Ja, és úgy fest, ezen a hétvégén nem sokat leszünk együtt Mikivel, ami méég rosszabbul esik, tudatában annak, hogy a következő hétvégénk is "csonka" lesz, mert 9-én (szombaton) lesz a szóbelim, emelt bioszból...

Jóéjt! Kérek pár felesleges álommanót :o)

------
Tegnap felírtam egy "B!" betűt, hogy ne felejtsek el valamit. Valami bé betűset. Nem emlékszem, de fogadok, hogy az ágyban fekve eszembe fog jutni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése