2012. május 29., kedd

Motiváció...

... annak, aki motiválatlan. :D


Payson a a főfő kedvencem, balról a 4. :) 
Rátaláltam a Mate It or Break It című sorozatra, és valami fantasztikus! *.*

A sorozat egy csapat fiatal lányról szól, arról, hogyan próbálnak eljutni a 2012-es olimpiára. Tornászok (talaj, gerenda, korlát, ugrás). Tök sok mindent megtudtam a rendszerről, mármint, hogy hány buktatón kell keresztül menni, hogy egyáltalán esélye legyen valakinek bejutni az olimpiára. Ezen felül tényleg motivál, és nem csak a sportban, hanem minden másban. A legtöbbet a "Focus!" szót hallottam. :) Sport és dráma kategóriák vannak megjelölve imdb-n, meg is értem, mert jó pár részt végigsírtam ^^"

Eddig 2 teljes évad jött ki, a harmadik évadot most adja az ABC. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése