2012. május 29., kedd

Kicsit...

... elmaradtam a blogolással, de nézze el mindenki.

A napjaim úgy telnek, hogy telefonos ébresztőt kapok Mikitől fél 8-kor, aztán visszaalszom 9-10-ig. Felkelek, eszek valamit, nekiülök bioszozni, ha végeztem (délután) megint eszek, és vagy irodalmat-törit tanulok, vagy nézek egy filmet, vagy csak kimosom az agyam a sok netes szennyvízzel ^^"
Kivétel persze a hétvége, valamint minden más hétköznapi nap, amikor Mikivel vagyok. Ilyenkor azért nem alszok 10-ig, kb 7-8 fele ébredezünk, csinálgatjuk amit épp szükséges, például most hétvégén leszedtük a borsócsaládunk legfiatalabb sarját, és lett kb 2 kiló borsónk, majd teszek fel képet. :) Persze ekkor is meg kell tartanom a napi szeánszomat a biológia tankönyvvel, mert napra pontosan beosztottam a tanulnivalóm.... Az elmúlt hétvégén átmentünk Szegedre is, megnéztük a LEGO-kiállítást, vagyis én inkább csak dokumentáltam. :D



---OFF---
A biosszal úgy állok, hogy napi 10 leckét kell elolvasnom a könyvből, így egy nappal korábban, de végigérek mind a 3 tankönyvvel. Most tartok a 2. könyv felénél, bár ez nem jelent semmit. Holnaptól kezdődően minden szerdán lesz konzultációnk (töri-irodalom-nyelvtan-angol), így minden héten 5-5-5 tételt kell megtanulni (töriirodalomnyelvtan), plusz az angol, aminél még nincs előre megtervezett rendszer, szóval majd holnap kiderül, hogy lesz. Ezeket is majd szépen beosztom holnaptól, mert a mai napomat sikerült úgy alakítani, hogy délben elkezdtem a tanulást a biosszal, és 20:30-kor fejeztem be az 5 irodalom és 5 töri tétellel együtt. Holnap délelőttre hagyom a nyelvtant és az angolt, de holnaptól ezeket is elosztom a hét minden napjára, fő a rendszerezés :D Anyától már kaptam egy naaagy piros mappát, bele 100 bugyit (genotherm)... jó kis motiváció, a mostani adataim alapján, egy hét múlva telelesz... :D
---ON---

Annak ellenére, hogy elvileg már nyári szünet van, kezdek antiszocializálódni. Hogy miben mutatkozik meg?
- Talán pár hete.... HA! nincs időérzékem.
- Szóval, talán pár hete, rajtam kívül az egész család távol volt 5 napig, én pedig itthon egyedül, persze voltak látogatóim azért. 4 nap után kénytelen voltam kimenni az utcára (!!) és felmenni a városba (!!). Hát, komolyan mondom, mintha 1 éve nem lettem volna emberek között. Láttam autókat, hallottam zajokat, és a boltban is emberek voltak :O :D :D Teljesen elszeparálódtam.
- A könyvmolykodás miatt, még mindig hófehér vagyok.
- Még nem voltam strandon. De nem is lepődnék meg, hogy ha mennék is, éjszakai fürdőzés lenne belőle. :D
- Pár napja 86-ra csusszant le a vérnyomásom, amit úgy vettem észre, hogy a székemből felállva az előszobáig konkrétan vakon mentem, majd az előszobától a konyháig tartó kemény 5 méteres szakaszon lihegésig elfáradtam. OK: mozgáshiány. A héten feltérképezem a konditermet, és veszek egy jódrága bérletet, ami már csak az ára miatt is fog motiválni. VAGY, itthon tornázok, ingyé'. (Jaigen, és elmegyek laborba...)
- Fogalmam sincs milyen nap van, egyáltalán, hogy milyen hónap van.
- Nem nézek tévét, rádiót is csak a kocsiban hallgatok.
- A napi híreket éjfél körül az ágyban fekve, telefonon nézem meg.
- Még bulizni se voltam, habár annyira nem is hiányzik. Bár attól tartok ez a gondolkodás is az antiszociálódás miatt alakult ki.
- A sok egyedüllét miatt, túl sokat gondolkozom, ami nem lenne baj, de rengeteg komplexusom kezd kialakulni, és egy csomó minden miatt szorongok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése