2012. március 10., szombat

Újságoljak...

... valamit? Oké.

Ma volt iskola, a hószünetet pótoltuk be, juhú. Reggel olyan szintű kóma uralkodott el rajtam, hogy tesóm barátnőjének a cipőjét vettem, fel, s csak mikor a másik párat vettem volna fel, vettem észre, hogy ez nem is az én cipőm :D Amúgy egész nem szinte semmit se csináltunk, videókat és előadást néztünk youtube-on vagy a mindentudás egyetemén. Dél körül már jöttem is haza.

Itthon finom ebéd várt. Tesóm egyébként tegnap mutatta be a családnak a barátnőjét, és most volt az első közös ebéd, de nem történt semmi extra, teljesen közvetlen mindenkivel, és aranyos. Én egy év után is félős vagyok a párom családjánál, ebédkor például. Pedig már közös nyaraláson is voltunk, Erdélyben ugye. Pedig csak ki kéne mondanom ami a fejemben van, teljes egész párbeszédeket gyártok le, de 0 hozzászólás valójában. Sebaj, majdcsak belejövök már. :)

Délután jöttek unokatesómék, be is csiccsentettek kicsit, volt sok nevetés, aztán elmentek, én meg leültem egy (aztán még egy) pohár borocskával a laptop elé. ^^ Hirtelen felindulásból előszedtem a szekrényből a több mint fél éve megvett hideg gyantám, és kipróbáltam a lábamon. Hát egy nagy kaki az egész. Nem fáj, de nem is jó, mármint nem hatékony, azt mondják a meleg jobb, akkor veszek meleget, ezt meg... hát visszarakom a szekrénybe, ínséges időkre. :D Abba is hagytam az első csík után egyébként. De legalább volt egy kis löket bennem, hogy kipróbáljam. :D

Ma este fog jönni Miki, remélhetőleg 10-re már ide is ér, biztos fáradt lesz az egész napos tanulástól és 5 órás vezetéstől. De kap majd finom vacsorát, és már meg is lesz ágyazva mire ideér, szóval csupa kényeztetés lesz ez számára, azt hiszem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése