2012. március 5., hétfő

Bemutatom...

... nektek Őt, neve még nincs, majd lesz biztosan, de ahhoz még kiismerem picit.

Teljesen meg vagyok elégedve vele, mivel nem nagyon értek hozzá, ezért csak annyit tudok elmondani, hogy szép barna színű, könnyen kezelhető, nem melegszik fel, és a K53-as sorozatból való, mégpedig ő a K53B... habár amit linkeltem kép, az a K53BY, de ahogy nézem külsőre csak a fedelén van különbség, az enyém matt és gravírozott mintás, a képen meg fényes a felszíne, de úgyse azt a képet tettem be róla, szóval tökmindegy tényleg :D

 .... :D Azért bemásolom az adatokat, a kockáknak, akiket érdekel: AMD® E-350 Dual-Core (1.6Ghz, 1MB L2) • FreeDos • 3GB DDR3/1333MHz memória • 500GB HDD meghajtó • 15.6" WXGA HD-LED (1366x768) kijelző • ATi Mobility Radeon® HD6470 grafikus vezérlő • Gigabit LAN • Wireless 802.11b/g/n • USB 2.0 (3db) • VGA monitor • HDMI • Webcamera(beépített) • 4in1 Card reader • 24 hónap garancia


Ja, igen, és mivel volt ilyen hiperszuper kedvezmény/ajándék, választhattam egy matricát rá, amit nem fogok feltenni, de azért választottam, mert ingyen van, és amúgy több ezer lenne... :D Ő pedig ilyen:

Ja igen, és ő a ballagási ajándékom, az egérrel és tasival együtt, kicsit előrehozottan, de hát az meg ugye nem baj. :D

4 megjegyzés:

  1. vííí, ő az enyém tesója, csak ő még fényes külsejű, de imádnivaló, jó választás. :))

    VálaszTörlés
  2. Dejóóó, laptoptesók :D "Jó választás volt" (I am Sam ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó, azt is derééég láttam, de úgy van :)
      (amúgy a kommentprobléma érdekes, de ötletem sincs, nem vagyok képben a blogspottal :D)

      Törlés
  3. írta csend_zenésze 01:20 PM-kor :D

    VálaszTörlés