2012. március 17., szombat

Mozgalmas...

... hétvége. :)

Szerdán (14-én) átmentem Szegedre csend zenészéhez. :) Elmentünk (félelmetes utcákon keresztül) a Cinema City-be, ami a plázában van, és megnéztük a Rém hangosan és irtó közel című filmet. Már a könyv is nagyon tetszett, a film pedig kicsit még jobban életre keltette a történetet. A főszereplő fiú kontaktlencséjét az első képkockán észrevettem. Sőt, a fogorvosomét is folyton figyelem ha épp fogorvosviziten vagyok. Na de vissza Szegedre.  filmről nem írok litániát, mert meg kell nézni. :) Este visszamentünk a kollégiumba, dumcsiztunk, videókat néztünk, zenét hallgattunk, aztán fürdés és zutty be az ágyba. Engem nem kellett ringatni, és végre jót aludtam. ... Ja egyébként leszoktam az esti bogyómról. Egy időben nagyon nem tudtam elaludni, és folyton rémálmaim voltak, így elkezdtem szedni a Sedacur forté-t, 2 hét után abbahagytam. Az első placebóként hatott, a többi talán hatott, de volt hogy a bogyó mellett is rosszul aludtam, de féltem abbahagyni. Aztán rávettem magam és most vagy jól alszom, vagy nem, de nem notórikusan rémálmos éjszakáim vannak, szóval juhúú. :)

Csütörtökön (15-én), busszal mentem át Szegvárra Mikihez. Indulás előtt felhívott hogy menjek Szentesre, aztán mégis inkább menjek Szegvárra. Igen, teljesen megzavarodtam, felszálltam egy Szentesig menő buszra, kértem jegyet Szentesre, és megkértem a sofőrt, hogy szóljon ha Szegváron vagyunk a központban, mire benyögte, hogy ez a busz nem megy Szegvárig, de már megvettem a jegyet, itt a visszajáró. B+, gondoltam magamban és leszálltam a buszról. A következő már Szegvárig vitt, és jó helyen is szálltam le, csak épp 640 forinttal kevesebb volt a pénztárcámban, sebaj. Miki várt a buszmegállónál, beugrottunk virágföldért, és kaptam egy szál rózsát. :))) (...Banyek, a második rózsám amit otthagyok Mikinél... :D) Délután Miki fát vágott, én pedig serényen szedegettem ládákba őket, majd a házban egy részét feltornyoztam az asztal alá. A régóta várt tükör a fürdőszobába technikai okok miatt nem került fel. (:D) Kint ebédeltünk az udvaron, egy betontábla "tornyon". :)))
4 órakor mentünk a művelődési házba, a március 15-ei ünnepségre, ami össze volt kötve egy másik "nagy nappal" is. 29 erdélyi, Hargita megyei lakos tette le az állampolgársági esküt, testvérvárosukban, Szegváron. Az egész ünnepség nagyon szép volt, és megható is. :') Már sötétedett, amikor kimentünk és fáklyával a kezünkben megkoszorúztuk a Kossuth-szobrot, majd mentünk haza. Hamar bezuhantam az ágyba, és ismét nagyon jót aludtam :)

Pénteken (16-án) a házon belül dolgoskodtunk, miután az egész délelőttöt elteszkóztuk, elvásárolgattuk sok hasznos, és sok megláttukésegyszermajdkellenifog vagy megláttukésmuszájmegvenni dologra. Délután felkerült végre a tükör (*.*), sokkal kellemesebb pipiskedés nélkül fogat mosni, fésülködni stb. :) Mert az előző tükör elég magasan volt... Erre pedig majd csinálok üvegmatricából valamit, mondjuk halacskákat, a törölközőakasztó úgyis halacskás. :) A vacsi nagyon hangulatosra sikeredett. :)

Nem látszódik sok, de talán a méretek kivehetők,  nem kicsi :)
Ma pedig 9-től 1-ig veteményeztünk. Vetettünk soksok fokhagymát és vöröshagymát, ezeket dugaszoltuk a földbe. :D Vetettünk egy borsócsaládod, 4 féle borsóból, ezek más-más időben fognak teremni, így mindig lesz friss borsónk. :) Vettetünk még retket és jégcsapretket, petrezselymet és metélő petrezselymet is. :) Kiszívott minket a nap, végig fújt a szél is, de jó volt, együtt csináltuk és jó volt :)

Délután Miki hazahozott, bár nagyonnagyon fáradt volt, ő többet dolgozott azért.... szóval ez tényleg sokat jelent nekem. :)

Természetesen nem is én lennék, ha ne tudnék felsorolni 2-nél több fájó testrészemet a hétvége után. :D Már csütörtök este éreztem, hogy fáj a fülem, de nem vészesen, csak éreztem, hogy van. Aztán viszketett, és érintésre is fájt. Begyulladt kicsit, szerintem először, mióta az eszemet tudom. Bár emlékszem kicsiként sokat feküdtem a melegítőpárnán és akkor nagyon fájt, de ez most csak ilyen pici gyulladás, mert csak érzékeny a szélre a többit meg már írtam.
Ezen kívül furcsa kiütéses lett a kézfejem, és fel is van dagadva kicsit Miki szerint. Ez valószínűleg a kiszáradás (kb mint a fakéreg) és a por következménye. Csípi a víz, de most bekentem és jó. :)
Leégett az orrom. :D
Lila foltok, karcolások satöbbi. :)

Imádtam ezt a hétvégét, a mozi miatt, amiatt, hogy Mikivel lehettem, a munka miatt, minden miatt. :)

1 megjegyzés: