2011. július 12., kedd

Végre...

... elmentem úszni! :D

Eddig csak tervezgettem, meg fűztem a barátosnéimet, de mindig közbejött valami. Aztán tegnap este rámírt Csilla, hogy van-e kedvem menni vele. Naná! :)

Egész hajnalban, 5:30kor keltem ki az ágyból. Csilla itt volt 40-re. Pizsiben engedtem be, de kész lettem 5 perc alatt. És fent voltunk Gyopin 6 után kicsivel. Szerencsére a medencében nem volt hideg a víz, ettől féltem a legjobban. Na meg attól, hogy olyan álmos leszek hogy semmi erőm nem lesz. Nem így lett. Kicsivel több mint másfél óra úszás, megállás nélkül. De hiányzott már :)

Mivel az uszodajegy 6-tól 8-ig szól, ezért nyolcra már visszaöltöztünk és mentünk haza. Negyed kilencre már bennem volt 2500m úszás és majdnem 9 km biciklizés. Jee :) Lehet, hogy holnap is megyek, de akkor egyedül. Nembaj, eleve így terveztem be egész nyárra. :) SZERK: most írt Csilla, mégis ráér, megint megyünk. :)

Ma megnéztük tesómmal a Félvér herceget, és a Halál ereklyéi 1-et is, hogy kicsit felfrissítsük a sztorit. Habár tesóm folyton kérdezgette hogy ez ki, ez ki? :D Én meg betéve tudom a filmet :D

Filmezés után mint akit fejbe vágtak, bezuhantam az ágyba, aztán ki is keltem rögtön, mert nyomott a kontaktlencsém. De kivettem és vissza az ágyba ^^. Sosem alszom hason, most viszont arra se volt erőm, hogy megforduljak. Ráadásul fáztam is, ez milyen már? Pedig épp hogy csak egy kicsit ért a ventilátor, amikor felém fordult, de az is elenyésző volt. Olyannyira kipurcantam, hogy még arra se volt erőm, hogy megnézzem mit kaptam sms-ben. Aztán anya hazajött, hallottam, de nem tudtam megszólalni, csak nyöszörögtem, jelezve, hogy ébren vagyok félig. Mint egy csecsemő vagy nem tudom :D Viszont kár volt, mindig megbánom ha szundizok délután. Mert most meg fáj a feje és még álmosabb vagyok, mint előtte. De nembaj.

Tegnap megismerkedtem egy egyiptomi lánnyal. Aranyosnak tűnik, angolul beszélünk. 16 éves. Kicsit fura azért. Nagyon sokat dicsér, de tényleg. Például vagy négyféleképpen leírta, hogy mennyire okos vagyok. Pedig csak leírta, hogy muszlim vallású, én meg megkérdeztem, hogy volt-e Mekkában. Aztán, hogy mennyire tehetséges vagyok, mert látta a rajzaimat facebook-on. Pedig hát, most mindenféle kishitűség nélkül, ilyet azért minden második ember tud rajzolni :D Egyenlőre aranyos, remélem menet közben majd megszokja, és nem akar ennyireennyire aranyos lenni. A köszönömre nincs sok szinonima. :)

Hmhm, mi volt még...? Ja igen, egész furát álmodtam. A saját picibabámat altattam álmomban. De úgy, hogy ott aludt velem az ágyon. És amikor megmozdult, azt hittem, hogy felébredt, és hívtam anyát, hogy mit csináljak hogy visszaaludjon. Erre tényleg felébredt a kis csöppség, és adtam neki enni. Valami sárgát, mintha sajt lett volna vagy chips o.O És ott hasalt az ágyamon mellettem, úgy evett. Aztán átváltott kutyusra o.O Itt már fura volt tényleg  :D De magamhoz öleltem, és elaludtunk :D
Most így belegondolva, már többször álmodtam úgy kisebb gyerekekkel, hogy a végén kutyusok lettek. De ilyet nem magyaráz meg az álmoskönyv :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése