2011. július 18., hétfő

Beszámoló...

... az elmúlt pár napról.

Pénteken a csajos dolog elmaradt, de legalább több időm volt hajat mosni, meg ilyesmi. 4-re bent voltam Hódmezővásárhelyen, ahol M felvett és mentünk Szegedre mozizni. Jó sokan voltak a teremben, nekem kicsit fura volt, mert általában sosem ül mellettem senki idegen. De nem volt rossz. Vettünk popcornt, meg popcornt, meg üdítőt, meg üdítőt, meg nachost sajtszósszal :D Ez utóbbi kicsit kifogott rajtam. A film (Harry Potter) nagyon jó volt szerintem :')))) Kár, hogy ez volt az utolsó rész. :/ Szeretek mozizni M-mel, de van egy olyan érzésem, hogy legközelebb nem fog közénk kerülni se popcorn, se nachos. Az előbbit 2x felborítottam, majd a film vége felé már a nachosba is beleléptem félig, vagy talán az is csak popcorn volt, ezt már sosem tudjuk meg. :D

Film után M volt olyan kedves, és megkérdezett egy biztonsági őrt, hogy van-e a centerben valami elsősegély pont. Nem volt. Viszont volt olyan kedves, hogy adott nekem 3 hatalmas nagy kalcium-magnézium-megnemtudommilyen tablettát, hogy ha beveszem akkor okés leszek. Hátőőőőő, én azt hittem pezsitabit fogok kapni. Szóval szépen megköszöntük, és jól kiakasztottam M-et, hogy nem tudom lenyelni a gyógyszert. A kocsiban széttöredezett nekem egyet, aztán én is próbálkoztam, mire kiszórtam az ülésre. :S És meginni is alig tudtam. Szóval hjajj. :/ De összességében nagyon jó nap volt ^^ :))) Másnap reggel ittam még kalciumot, meg bevettem a gyógyszeremet, és alig dagadt fel jobban a szám :)

Szombaton pedig már mentem is Szentesre, onnan Szegvárra. Délelőtt még átmentünk Hódmezővásárhelyre, meg pihizgettünk, és ebéd után is volt egy kis pihi, majd felsétáltunk a tóhoz. Nem voltak túl sokan. M bemutatott soksok barátnak és ismerősnek, akiknek mára elfelejtettem a nevüket nagyrészt, de majdcsak ^^ :) Elmondhatom, hogy én kaptam a 2. adag "vacsit" az egész faluban, ráadásul azt is ingyen, M apukájától. De azért nyugtat a tudat, hogy az ételjegyemet még a nap folyamán odaadtam valakinek :) Valahogy sikerült megcsinálni azt, hogy az evés meg járkálás miatt lemaradtunk jópár programról, de sebaj :D Mikor besötétedett, elmentünk vízibiciklizni, egy kormányozhatatlan járgánnyal, így kb az egész abból állt, hogy próbáltunk nem zátonyra futni és kijutni a partra... :D De azért romantikás volt, és a víz is meleg volt :)) Nem sokkal később kezdődött a tánc. Hát, táncoltunk egy gyorst a sötétben, és egy lassút is, ami olyanszépvooooolt *.* :) Azt hiszem a végére elég csendes ettem, meg kicsit nyűgös és álmos is, pedig nem akartam. :/ Azt hiszem túl sokat ültem, és elálmosodtam közben. Meg nem nagyon ismertem senkit... Az este többi része olyan jó volt, hogy lesenem írom :P

Másnap reggel egész hamar felkeltünk, reggeliztünk, majd kimentünk a Tófeszt helyére, segíteni M testvérének, összeszedni azt amit a jónép hátrahagyott. Jósok szemét volt, pohár, tányér, cigis doboz, zokni, félpárszandál, szájfény, szóval minden... :D Volt sok asztal meg pad amiket össze kellett hajtogatni (hehe :D), ebben nem nagyon tudtam segíteni, viszont lebontottunk 3 sörsátrat is. A végére már elég meleg volt, és nem volt jó hajolgatni, mert minden felállás után olyan szédülős érzésem volt. Hazaérve pihentünk még egy kicsit, majd jött az ebéd, amire nem maradtam, mert jöttek az unokatesók, és nem akartam zavarni. Habár így se volt ez a legjobb megoldás, mert miattam M lemaradt az egész ebédről. Ráadásul, szokás szerint béna voltam. Ugyanis egy lapra volt felírva a buszok és a vonatok listája is, és amit először kinéztünk arról lekéstem volna, így maradt a következő. Itt zavarodhattam össze, és a buszmegállóba vitettem magam, ahol kiderült, hogy nem is busszal megyek, hanem vonattal. Szuper. -.- Úgyhogy eléggé elkeseredtem az indulásig. :/ Ráadásul most először akartam menni busszal valahová, mert az csak 50 perc lett volna, de így vonatozhattam majdnem másfél órát a melegben. :/ Hazafelé picit próbáltam szundizni.

A délután hátralévő részt átaludtam, felkeltem fürdeni és aludtam tovább. A mai napom felejtős. Koránkelés, rosszul alvás, kutyura vigyázás ésatöbbi. Az elmúlt pár napból nyerem a pozitív energiát.

Holnap megyek angolozni, azt hiszem most írni fogok egy szintfelmérőt, és majd kiderül mi lesz a terv. Mert sajna nem nagyon haladok egyedül. Juteszembe, még lefekvés előtt meg kéne keresni térképen hova is megyek majd ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése