2011. július 14., csütörtök

Huhhh...

... eléggé meleg van...!!!

Bárcsak olyan idő lenne egész nap mint reggel 7-kor ^^ Ma is voltam úszni, meg tegnap is. Tök jó! :) Kicsit érzem a karjaimat ás a hátamat, jee :D

Az úszáson kívül semmit se csinálok egész nap. Megöl az unalom, melegem van, és ettől nyűgös leszek :S Hjajj. Ma is ez volt, aztán anya hazajött, és elkísértem a nővéréhez, közben benéztünk pár boltba is ^^.

A holnapi napom végre be van táblázva. 5:15-kor kelek, 6-tól 3/4 8-ig úszok, aztán hazajövök. 11-re megyek Szaszihoz, ez ilyen kis csajos valami lesz. Előtte még bemegyek egy boltba és veszek egy nacit amit ma kinéztem, de nem vettem meg. Már meggondoltam magam, szóval holnap megveszem. (Nőőők, tudom xD) És még a szemészetre is benézek, mert elfogyott a szemcseppem. Erre úgy jöttem rá, hogy tegnap reggel csepegtettem volna, és csak ilyen buborékos valami folyt a szemembe, furi érzés volt. :D Szaszi után még dm vagy rossmann, amelyikhez kedvem lesz, és ebédelni is kéne valamit a városban.

Mire hazaérek, valószínűleg nagyon melegem lesz, szóval itt lesz egy tusolás és újrahajatmosás rész, aztán vonatra ülök ha minden igaz, Hódmezővásárhelyen felvesz M, és megyünk Szegedre Harry Pottert nézni. *.* Jipííííííííííí :D Valószínűleg későn fogok hazaérni, ezután lesz egy tusolás... (tejóég, ez aznap már a *számol* 5. lesz o.O (uszoda, úszás után, itthon, Szaszi után, este)) És jön az alvás rész :)))

Szombatra pedig két meghívásom is volt, az egyik Kardoskútra a falunapra, a másik Szegvárra a Tófesztiválra (asszem ez a hivatalos neve). Hát, egyértelmű hova megyek. :)) M testvére szervezi az egész Tófesztet majd :) És azt hiszem ott is fogok aludni, mert ilyen egésznaposésestés valami lesz. :) Várom már, a holnapot és a holnaputánt is. Végre nem kell itthon ülni :) Ja, és még szombat reggel is megyek úszni, ki nem hagyom. Csak már félő, hogy a bőröm teljesen átvette a klórszagot, pedig úgy sikálom magam minden úszás után. :/

Most megyek, mert megint mogyoróizém van (belső "poén"). ^^"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése