2011. július 11., hétfő

Orosháza...

... fesztivál van a héten. Váóóó! :D Ennek örömére tegnap Szabrinccsal és Tomival felmentünk a városba, mert jött Király L. Norbi, a maga őrültségével együtt. ^^

Örült meleg volt még este 8-kor is s színpad előtt. Norbi is kért egy zsepit a közönségtől, erre 30 sikítozó lány "ugrott" oda. :D Vicces volt. Az már annyira nem, hogy mellettünk ájult el egy lány. Jól felidegesített az hogy mindenki elkezdett kiabálni hogy hívjanak mentőt meg ilyesmi, de senkinek se volt semmi józan ötlete, például hátrébb állni hogy kapjon levegőt... Felemeltem a lábát, hogy folyjon egy kis vér az agyába, anya meg bevizezte a homlokát. Lassan észhez tért, mire jött két biztonsági őr szerűség, felkapták és kivitték. A koncert közben ment tovább.

Ezután Szabrincs beállt autogramot kérni, mi meg Tomival leültünk, meg vigyáztunk Szaszi unokatestvérére. Aranyos volt. :) Majd jött a hívás, hogy megérkezett M. :) Már vagy két hete nem is láttam. Kaptam egy sapit, barna, rózsaszín felirattal, tetszik nagyon, bár már túl sok szülinapi ajándék lesz ez, majd meghálálom :) Gyors felhívtam anyát - mert közben hazaindult - , hogy forduljon vissza, végre találkozhatnak. :) Hát, elég viccesre sikerült. Anya is izgult nagyon, meg M is és én is. Szóval volt nevetés, kínos csend, és egy rakás téma pár percben ledarálva. Izgultunk, na. :)

Még gyors bemutattam M-et Szasziéknak is, aztán elmenekültünk a tömegből. :) Sétáltunk, beszélgettünk, együtt voltunk, végre nem csak MSN-en és telefonon vagy sms-ben. :) Miután majd 2 deci víz landolt az ölemben/ölünkben "vééééletlenül", átsétáltunk egy szökőkúthoz, és lógattuk a lábunk a vízben. :) (Híííííííííí *.*) Nem tudom mennyire volt ez legális (semennyire), meg eleve, pont a rendőrség előtt, egy bekamerázott téren, de még nem kopogtattak az ajtómon, szóval no para. :) Nem maradtunk olyan nagyon sokáig, még sétáltunk, ezután M hazavitt (...), mert már több100 km-ert vezetett aznap, és fáradt is volt, megmegmeg, de érthető :) Örültem, hogy eljött, nagyon :)

Megragadom az alkalmat (hehe, a saját blogomban, kreatív :P) és... Szia M! :))))
Ugyanis kiderült ám, hogy van egy "titkos" olvasóm. Kis sunyi :D

A mai délelőttöt vásárlással töltöttem, D-vel ajándékozódunk. :) Jó volt, csak nagyon meleg van, pláne 9-től 12-ig egy betondzsungel közepén járkálni boltról boltra. Hazaértem, tusoltam, és azt hiszem most előveszem az angolt, mert annyira nem haladok, hogy nem igaz :(

"Don't worry, be happy" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése