2013. augusztus 16., péntek

Gyors...

... helyzetjelentés, mielőtt megint eltűnök, szokásomhoz híven :D

Hm-hm, mi is történt eddig a nyáron.

Júliusban 2,5 hetet sikerült végigdolgozni, aminek a gyümölcse már itt virít a bankszámlámon. Majd augusztusban felhívtak egy 3 napos munka miatt, elmentem arra is. Kicsit több melót szerettem volna, de ezek jöttek össze csak, mindenesetre ez is jó, nem panaszkodom. :)

A "kedvenc" antiszoc lakótársunk kiköltözött (természetesen nem szól előtte), így indult a casting az új lakótárs szerepért. Sikerült is, már tuti nem lesz üres hely a lakásban ^^

Az augusztusom viszonylag unalmasan telt eddig. Ezen a héten volt pörgés úgy igazán. Kétszer megjártam Szegedet, tegnap pedig Gyulán voltam. Kan a K&H-nak ez a Gyógyvarázs programja, aminek keretében önként lehet jelentkezni különböző kórházakba, mesét olvasni a gyerekeknek. Megragadtam az alkalmat, s mivel a gyulai kórház volt a legközelebb, ahol fogadnak meseolvasókat, így oda jelentkeztem, s tegnap meg is tettem a látogatást.
Kicsit döcögősen indult, ugyanis a megadott kórházat felkeresve kiderült, hogy a gyermekkórház a város másik végén van, így picit késve, és pár forinttal szegényebben taxival érkeztem meg a gyermekkórházba. Találkoztam a dokival, aki tulajdonképpen szabad kezet adott, így hát az első kórterembe be is léptem, ahol már várták a meséket a gyerekek. Olvasás közben kiderült, hogy épp aznap készít felvételeket a gyógyvarázs programról a GyulaTV, így még egy riportot is kaptak, a mesén kívül :D Később a játszószobában folytattam a mesélést, s bár alapvetően nem időztem ott sokat (2 óra), de így is annyira kiszáradt a torkom, hogy csak na. ^^
Összességében nagyon jó volt, új élmény, az biztos. :) Jelentkezzetek. :)

Most pedig pakolok, mert 1 óra múlva elindulok Mikihez, holnap hajnalban pedig megyünk Erdélybe, egy hétre. Végre egy kis levegőváltozás. :) Ha minden jól alakul, felmegyünk a Madarasi Hargitára, és a Transzfogarasi úton is végigkocsikázunk, a többi rengeteg programon kívül ^^  Remélem jó lesz, de majd be is számolok róla itt, mint 2 éve is. :)

Egyébként meg már várom a sulit (úúúúúúúúúúúúúúúúú, kövezzetek meg :D), de tényleg. Szeretek Szegeden lenni, és ott legalább mindig van valami, ha tanulás akkor az, ha buli akkor az, de unatkozni nem nagyon szoktam. :)

2 megjegyzés: