2012. december 28., péntek

Beszámoló...

... az elmúlt pár napról. Visszaemlékezni nem tudok régebbre, mert összefolynak a napok, de sok jó pillanatunk volt Mikivel.

*előveszi a naptárat, ami nélkül azt se tudná hány éves* Igen, meg is van...

December 20-án, sajnos le kellett mondanom az önkéntességemet a Mikulásgyárban, mert végül csúsztattam egy vizsgát, ami pont 20-ára esett. Szóval 20-án biokémia vizsgám volt, óje. Utána hatalmas csomagokkal végre hazaindultam, decemberben másodjára. Nem voltam sokat otthon most sem, hiszen 21-én már indultam is Mikihez.

A nap mézeskalács és bejgli sütéssel telt, előbbit főként én, utóbbit Miki készítette. Mindkettő jól sikerült eléggé, a bejgli nem repedt szét, szinte tökéletes lett, a mézeskalács is fini lett szerintem, csak 2 adag megpirult, mert a sütő játszadozott az idegeimmel. :D

Két oldalon a bejglik, középen a mézeskalácsház darabjai. :)
Hát, ez mármár szakmai ártalom. (de pszt, Miki sokkal jobban élvezte :D)
A Szent család, és a ház... izé.. viskó... :D
Sütögetés után karácsonyfadíszeket készítettünk Mikivel, hogy idén is fel tudjuk díszíteni a ház előtti fenyőfákat. Alapanyagok: teszkós wc-papír (24 db), csomagolópapír. Ezekből lettek a szaloncukrok. Voltak még gyertyák, amik újságpapír, wc-papír guriga, karácsonyfadísz, alufólia, cellux és ragasztó segítségével lettek készen. Plusz csináltunk még láncfüzért, nyomtatópapírból. Idén nem csak ezek kerültek fel a fára, hanem egy nagy csillag is, mint csúcsdísz. Miki ügyeskedett vele, meglepetésnek szánta nekem. Drótokból megcsinálta a vázat, majd újságpapír és csiríz segítségével papírmasét készített, végül az egész le lett fújva arany színű festékkel. :) Nagyon szép lett. :) A díszítés 22-én történt meg, jó hideg volt. ^^ Létráról tettük fel a díszek egy részét, mert amint látszik, elég magas a fa. Itt egy kép, így néznek ki a fák.

A karácsonyfáink. :)

A díszek elkészítése után, átmentünk és befejeztük a mézeskalács díszítést, és megvacsiztunk.
Vacsi után hazamentünk, csomagoltunk pár ajándékot, megfürödtünk, és már ágyba bújva adtuk át egymásnak a karácsonyi ajándékot. Kaptam Mikitől egy könyvet, Vujity Tvrtko - A királynő beszéde, s ezzel már 5-re nőtt a Tvrtko-s könyveimnek a száma. :) Valamint egy zsiráfot, amit nemrég mutattam is, hogy láttuk a teszkóban. Miki visszament később, és megvette. :)) Tőlem egy pihepuha köntöst kapott :)
Még be is lett csomagolva, nehogy megfázzon *.* :)
22-én délelőtt feldíszítettük ugye a fenyőfákat, utána kiolvadtunk, és indultunk Miki húgáékhoz Szentesre, ott volt egy nagyobb családi ebéd. Jóóóól belaktunk mindannyian. :) Ezek után én hazajöttem, mostmár tényleg.

23-án aludtam jó sokáig, egész nap nem is tudom mit csináltam, de gyanítom, semmi említésre méltót. Este még összeraktam a kekszes sütit, amit csak a hűtőbe kell tenni.

24-én ismét aludtam jó sokáig, majd megvolt az ünnepi ebéd itthon. :) A délután ajándékcsomagolással és fadíszítéssel telt, valamint sikerült anyát is rávennem (nagy nehezen), hogy ne ajándéktáskában adja az ajándékokat, hanem igenis csomagolja be, mire durcásan jól körbetekert mindent cellux-szal :D Délután, olyan 6 körül vacsoráztunk. Az elmaradhatatlan karácsonyi vacsora, a karácsonyi szendviccsel. :) Mindenki megmosolyogja, de nálunk nincs karácsony vajas-párizsis/kolbászos-főttojásos-csemegeuborkás-reszeltsajtos szendvics nélkül, amit gyertyafénynél eszünk meg. :D Vacsi közben persze szellőztetni kell a szobát, ezért anya bemegy, és kinyitja az ablakot. Utána bemegyek én, és becsukom az ablakot. Miután megvacsiztunk, és bementünk a szobába, már ott is teremtek az ajándékok a fa alatt. :) Anyáéktól egy köntöst kaptam, nagyon szép, és puha, igazi csajos köntös, plusz egy hozzá passzoló meleg mamuszt. :) Miki szüleitől kaptam egy Erdélyi Konyha kalendáriumot, lesz mit tanulni :P Miki testvéreitől pedig nassolnivalót, és egy naptárat, amiben minden hónapnál Mikivel közös, illetve esküvői képek vannak. :) Este még nekiálltam sütni, anya nagy örömére, és 9-re kész is lett a diós-vaníliás karika, Myreille receptje alapján. Miki elmondása szerint ez az új kedvenc sütije, ennek nagyon örülök. :))

A karácsonyfánk :)
Szintén a karácsonyfánk, itt próbálgattam a fényképezőt. Szerintem király lett :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése