2013. február 14., csütörtök

15...

... percet feküdtem ma az MRI berendezésben, 'a végtelenbe és tovább' - igen kényelmetlen pozitúrában.

16:00-ra volt időpontom, biztos ami biztos, Mikivel odamentünk 20 perccel hamarabb, majd vártunk az ajtó mellett. Pontosan 16:00-kor elment az áram (áh, csak a szokásos, előre tudott havi áramszünet... ?!?!?!?!??!), így sötétben, majd félhomályban ültünk tovább. Az élet kb megállt 10 percre, egy nővérke ment ideoda zseblámpával, a többiek meg örültek a kényszerpihenőnek. Uzána visszajött az áram, de ugye az MRI-nek idő kell, míg életre kel, így máris egy 1,5 órás csúszás alakult ki, sebaj. Voltak tévék a váróteremben, meg néha szólt valami relax zene, így be is tunyultunk hamar, de közben járt a szánk végig. Behívtak 17:10 körül, mert fél 6-ra már  végeztem is.

A bal csuklómat vizsgálták, így hason kellett feküdnöm a gépezetben, bal kezemet végtelenbeéstovábbpózban tartva. Mivel igen kényelmetlen volt, így előre körbepárnáztak mindenhol, de még be sem emelt az ágy a gépezet belsejébe, már baromira elzsibbadt a vállam, és úgy kb az egész karom. Hosszú 15 perc lesz, gondoltam... hát az is volt. Cserébe mindig másféle zúgást-dübögést hallgattam ^^"

5 éve Békéscsabán kaptam egy fejhallgatót, és zenét hallgattam, most csak egy először steril, majd az ápoló által összefogdosott és összenyomkodott füldugót kaptam -.-"

Az eredmény holnap este lesz meg, de majd csak hétfőn megyek be érte, holnap go home. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése