2012. október 31., szerda

Ha...

... hétvége (jelen esetben szerda este), akkor tojás, minden mennyiségben.

Ugyanis az albérletben valahogy még sosem volt kedvem bármi tojásosat csinálni, és mostanra szinte szokásommá lett, hogy itthon azzal kezdek. Rántotta, tükörtojás, főttojás, mindegy, csak tojás legyen.

Már 2 napja emlegetem anyának is, hogy ne főzzön ma estére, mert tojásosat eszem. Oké. Hazaértem, kipakoltam, felmelegedtem, most már jöhet a vacsi. ... Inkább leírom a párbeszédet:

A: Anya
É: Én

É: Na, ki jön ki velem a konyhába vacsit csinálni?
A: Éééén. :)
É: Nem is tudom, hogy tükörtojást, vagy rántottát egyek...
A: Őőőő, elfelejtettem, hogy apa ma tojást evett, így csak kettő maradt..
É: ?!?!?! ... Jó, akkor a kettőből csinálok rántottát, paradicsommal.
A: Hááát, szerintem paradicsomot is elfelejtettem venni.
É: Nemáááár :( Akkor eszem paprikával.
A: Na! Az épp van... erős... :D
É: Anyaaaaaaa....! :D o.o

*Végül találtam rendes paprikát, és ettem két tojásból rántottát, előtte megpirított paprikával. :D

Ja igen, és az a vicc az egészben, hogy a hűtőnk annyira tele van, hogy a lámpa fénye is alig látszódik benne... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése