2012. augusztus 14., kedd

Valamelyik...

... nap, egy fiút láttam a fűutcán, az egyik padon feküdt, és közben egy Tvrtko könyv volt a kezében. Erről eszembe jutott, hogy már régen olvastam tőle (sőt, eleve régen olvastam). Erről eszembe jutott az egyik története, a Megverésem története, amiről meg eszembe jutott, hogy mikor kaptam életemben először és utoljára két hatalmas pofont. :D

Tehát, röviden leírom, miért jött ki miattam a rendőrség, miért égette meg anya a lábát, és miért kaptam két taslit mindezek után. ^^

Szerintem már általános iskolába jártam, mert emlékszem, már megvolt a piros biciklim. De még nagyon az elején, elsős vagy másodikos koromban lehettem talán. Anya megkért, hogy vigyek el pár ruhát a varrónőhöz. A varrónő anya ismerőse volt, és a szomszéd utcában lakott, többször voltunk már nála. Hát felpattantam a biciklire, és mikor odaértem, az ajtó nem volt nyitva. De csengő sem volt a házon. Nekitámasztottam a biciklimet a kerítésnek, és sittysutty bemásztam rajta. A táskát, a megvarrandó ruhákkal és a pénzzel együtt a belső ajtó kilincsére akasztottam, kimásztam, és jöttem is haza, mint aki jól végezte dolgát. Persze semmi kétségem nem is volt efelől akkor. :D

Nyilván valóan egy szomszéd látta az akciómat, és ismert is, ugyanis nem telt el egy óra sem, én már javában játszottam a szomszédban a srácokkal, amikor anya mezítláb sántítva átjött értem, és hazazavart. Futottam is hazafelé, és leültem az ágyamra, várva a kivégzést. Még most is ideges leszek ha rágondolok. :D Anya hazaért, és elmondta, hogy az előbb ment el tőlünk a rendőrség, és azt állították, hogy betörtem egy házba... Anya próbálta kitalálni mi is volt, és ki is magyarázott, de olyan ideges lett miattam, hogy még mielőtt elindult volna értem, a gyors húsforgatás közben ráöntötte a forró olajat a lábfejére, ami akkorra már teljesen fel is volt hólyagozva. :/ Na, szóval ez alatt az eszmecsere alatt kaptam életem első pofonját, meg a másodikat is azt hiszem.

10 perc múlva már anya ölében ültem. ^^ De még mindig bűntudatom van azért. Teljesen jó szándékkal másztam be, eszembe se jutott semmi más azon kívül, hogy "Így biztosan meg fogják találni, ha hazaérnek." :D

5 megjegyzés:

  1. Teljesen helyesen jártál el.
    Meg milyen ember az aki feltételezi egy ismerős gyerekről, hogy betör a házba... Egek. Menj el hozzá és köszönd meg neki életed első két pofonját. :)
    Már akkor meg kellett volna tenned, mellékelni egy szép mondatot is, hogy betörő nem hoz csak visz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen... De már régen volt. Én is mondtam anyának, hogy nem hiszem el, hogy nem látta a szomszéd, hogy üres kézzel távoztam, de nem úgy érkeztem. :D

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés