2012. augusztus 28., kedd

Felköltöztem...

... Szegedre. Igaz, hogy térképen lentebb van, mint a szülővárosom, de valamiért ez a "felköltözés" áll a számra mindig. :)

Szóval itt vagyok. 3 napja cuccoltunk fel, nem is saját autóval, mert a miénkbe nem fértünk volna el (vagyis a cuccaim), pláne, hogy útközben még venni akartunk egy éjjeli szekrényt, amiből végül egy 3 fiókos nagyobbacska szekrény lett. :D Egyébként kb 3 óra alatt kitakarítottuk a szobámat anyával, meg átrendeztük teljesen (egyértelmű), de így már egész otthonos. Viszont az előbb amikor a szomszéd szobában lévő lányokkal (Nóri, Anita, gimis osztálytársak) kommunikáltam, még visszhangzott. Kell az ágy mellett falakra valami.

Csinálok mindjárt pár képet, fel is teszem rögtön, amolyan életkép, a jelenlegi helyzetről, ami persze azért változni fog. :D

Ez a kis zugom, nem pakoltam el, így ott a térkép,
meg a szekrényen gyertya, kontaktlencse stb... :)
Ma jöttem reggel, és elsőre jó buszra szálltam, és elsőre jó helyen szálltam le róla, ráadásul csak 50 métert kellett megtenni a lakásig. (Második emelet, 16-os :)) Van most már saját kulcsom is. ^^
Miután leraktam a táskám, még pihiztem kb egy órát, aztán jött Miki, elhozta az órát amit vett nekem, de sajna érintkezési hibája van, így nem világít a kijelzője és a plafonra kivetítős része se jó. :/ Miki elvitt a TIK-hez (Szegedi Tudományegyetem, József Attila Tanulmányi és Információs Központ), amin belül van a HSZI (Hallgatói Szolgáltató Iroda), ahol sorba álltam aláírni a hallgatói szerződést. Ezután bementem az SZTE Ajándékboltba (szintén a TIK-en belül van, meg a könyvtár is amúgy... elég nagy az az épület!), ahol vettem egy SZTE-s papucsot, meg egy pólót, plusz egy térképet, hogy azért ne tévedjek el nagyon... Bementem egy üzletbe fénymásoltatni, megkaptam ingyen ^^ Aztán a papírboltban egy naptárat (amiért mentem) szintén ajándékba kaptam, ma egy ilyen nap volt. :)
Persze el is tévedtem egyszer, vagyis inkább elindultam megkeresni egy teret, csak épp az volt a baj, hogy ott voltam, amit kerestem. Tehát fél óra séta után visszamentem a kiindulópontra, és jéééé, megtaláltam. :D
Voltam még kisteszkóban (tényleg kicsi, csak enni-inni lehet venni), meg a nagyáruházban, de ott csak elemet vettem.

Holnap hosszú napom lesz. 7-kor indulok reggel, hogy fél 8-ra odaérjek biztos az ETSZK-hoz (Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar), találkozok egy leendő csoporttársammal, aztán beiratkozás. Egészen délután 3-ig, merthogy lesznek 45 perces tájékoztató előadások is. Délután 4-kor a Népligetben lesz egy összegyetemi piknik, ahol lehet ismerkedni, ha lesz lélekerőm, az egész napos kosztümben ülés és hallgatás után, akkor ott a helyem. Bár, nincs citromsárga pólóm, ami jelezné, hogy ETSZK-s vagyok, de hátha lesz addigra. :D Csütörtökön pedig ugyan így, egész napos regisztrációs-kurzusfelvételes nap lesz. Aztán hazamegyek, péntek este vissza, szombaton tanévnyitó, onnan Szegvárra, vasárnap vissza Szegedre, és hétfőn lesz az első tanítási napom. Megoldjuk! :D

Hát, ennyi lenne most, még gyors fényképezek, aztán elmegyünk a teszkóextrába, és este pedig lakásavatásszerű valamicsoda lesz. :)


Így néz ki a szoba az ágyamról ülve, laptoppal az ölemben. Balra duplaszárnyas ajtó, fotel, szekrény; jobbra íróasztal nagyszekrény, kisszekrény. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése