2012. július 1., vasárnap

Az...

... úszásról jut eszembe...

Sajnos a térdem feladta a küzdelmet az 5,5km után, így pénteken csak 1000 métert úsztam, azt is kínkeservesen. Aztán szomorúan átbattyogtam egy napozós medencébe, de mivel ment le a nap, így nem fenyegetett a veszély, hogy leégek. :) Aztán ültem egy kicsit a termálvízben, és jöttem haza. :(

Ennek ellenére tegnap este Mikivel éjszakai fürdőztünk egyet, kihasználva a tiszteletbeli belépőt, amit apa kapott véradáskor. :) Bicóval mentünk ki, és jöttünk is haza (éjfél körül egészen sötét van a kivilágítatlan úton, de a Hold még árnyékot is adott nekünk. Lubickoltunk kint, majd ment, szaunáztunk, gőzfürdőztünk, voltunk az aroma és fény kabinban is. Végül ittunk smootie-t, meg zöld teát, meg sprite-ot (kellett a folyadék utánpótlás :D). A hazafelé vezető út kellemesebb volt, mint gondoltam, nem volt hideg, sőt, még a hajam is megszáradt mire hazaértünk. Jó volt, és el is fáradtunk rendesen a nagy lazulásban. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése