2012. január 1., vasárnap

Nos...

... most azon gondolkozom, kellene-e írnom valami évösszegzőt, mármint olyan értelemben, hogy 1 éve és 3 napja indult a blogom.

...elkezdtem, de kitöröltem, felesleges.

A jelennek élek, és boldogabb vagyok mint eddig bármikor, Mikivel. :) Boldog vagyok, hogy Vele lehetek, hogy együtt lehetünk, hogy együtt alakítgatjuk a házat... rengeteg mindent csinálunk együtt és együtt vagyunk amikor csak tehetjük. :)))

Most még kicsit élvezem a szünetet, vagyis a mai nap hátralévő részét, holnaptól megint készülök a sulira. Van bőven tanulnivaló, nyelvvizsga, érettségik tömkelege stb, nem rontom el ezt a bejegyzést sulis dolgokkal. :D

Mivel régóta nem jelentkeztem, most szeretnék áldott karácsonyt és boldog új évet kívánni mindenkinek, aki olvas! :)

4 megjegyzés: