2012. január 31., kedd

Gyors...

... helyzetjelentés. Csak hogy tudjátok mi történik velem mostanság.

Ma délután azt gondoltam, ideje elkezdeni átböngészni a felvi.hu-t, hogy mégis hogyan zajlik a felvételi eljárás elektronikusan. Úgy döntöttem, így jelentkezem, talán egyszerűbb. A jelenlegi helyzet szerint még simán lebeszélhettek, ugyanis az első lépésnél meg is akadtam, nem jön az a fránya biztonsági kód, amivel be tudok lépni az e-felvételi rendszerébe :'D *vállveregetést ad magának*

Ezen kívül, 4-én szombaton lesz a szalagavatóm. Megszenvedtünk Még mindig szenvedünk a tánc betanulásával, ez okból kifolyólag igazán megvallva nem is várom annyira. Maga az "esemény szelleme" még nem szállt meg, tehát nem tudom felfogni, hogy kapok egy szalagot az elmúlt 5 év emlékére. A tűzés-táncikálás-videóvetítés után lesz a bankett a suliban, magyarán vacsora, kis zene stb. Még ez sem nagyon izgat jelenleg, majd szombat délelőtt megpróbálok ráhangolódni, de lehet hogy csak utólag, vagy épp helyben jön rám az a valamiféle érés, hogy "mindjárt vége". ^^ Kicsit drámai lett így leírva, pedig pont az ellenkezője van bennem, na mindegy :D

22-én elmentem nyelvvizsgázni,. Eredmény még nincs.

Emelt szintű biosz érettségire jelentkeztem. .........

A suliról ennyi elég is :D

Az elmúlt szombaton Mikiéknél disznóvágás volt, biza', szóval segédkeztem ahol tudtam, és nem lettem rosszul :D A legelejét hagytam ki csak, mert azért szegény malac :( Amikor az agyvelejét hártyáztam, már.... hát, bevallom az már túlságosan érdekes volt, hogy sajnáljam, de most hogy eszembe jut megint sajnálom. :(
... De olyan jól nézett ki, hogy a hártyával együtt lejött az összes picike ér, és úúúúúgy megnéztem volna mikroszkóp alatt is *.* :D Meeeg, a böllér felfújta a tüdejét is, meeeeg megnéztem a szívkamrákat és pitvarokat is *.* Hiába, az anatómia győzött. (Kivéve amikor valami meleget éreztem a kezemen :S)

Holnap pedig szabadnapom lesz, vagyis Szegedre kell mennem, mert megjön Pestről egy vizsgálatom eredménye. Ez fog tartani kb 10 percig, aztán kihasználjuk anyával az alkalmat, és kicsit szétnézünk egy-két helyen. :) Csak ne lenne ennyire hideg. Kénytelenek leszünk boltról boltra járni :P :D

Kihasználva a "holnap nincs suli, így kellene, deeeee.... de nem ma nem kell tanulni" alkalmat, jöhet a lábpezsgőfürdő *.* :)

Szerk.: Megérkezett a kód, pár adatomat rögzítettem, emiatt elment az idő a lábpezsgőfürdőzéstől, de majd holnap délután, rám fog férni a sok gyaloglás után :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése